Creative X-Fi Extreme Music LINE in probleem

medxion

Nieuwkomer
Hey mensen,

ik heb een Creative X-Fi Extreme Music nu heb ik mijn access virus aangelosten via midi in fruityloops.
Alleen de LINE input op mijn geluidskaart krijg ik niet echt werkt het lijkt net of hij geen signaal binnenkrijgt allee via microfoon aansluiting wil hij het doen maar dat kraakt in moet de digitale 1/0 aan de praat krijgen maar het lukt niet echt.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

M

Laatst gewijzigd:
goed aangesloten:
- MIDI IN PC <---> MIDI OUT Virus?
- MIDI OUT PC <---> MIDI IN Virus?
- Klopt het MIDI-kanaal v/d Virus met die van FL?
- AUDIO OUT Virus <---> AUDIO IN PC (Line)? Wellicht moet je een verloopstekker gebruiken (ik ken die Creative kaart niet...)

Succes!

Origineel geplaatst door BdJ
Ik heb die kaart van jou ook in me pc zitten, er zit als goed is dan ook een programma bij van creative om die apparatuur te herkennen en te testen....heb je die al geprobeerd??

Hey welk programmatje is dat want er zit idd software bij maar daar snap ik dus niks van mijn virus zit nu in dat Digitaal 1/0 kannaal (LINE IN)

kan je me eventueel wat uileg geven.

Mvg,

M

hey het is nu gelukt hoor ik moest gewoon in de software digitaal 1/0 veranderen naar line in

Alleen nu het volgende probleem als ik in fruityloops in mijn pianoroll wat inspeel dan geeft hij geen geluid volgens mij ligt dat aan mijn midi instellingen je moet hem ook naar een bepaalde port in je mixer zetten via midi out maar ik krijg dat maar niet voor elkaar.

Alvast bedankt,

M

Origineel geplaatst door medxion
hey het is nu gelukt hoor ik moest gewoon in de software digitaal 1/0 veranderen naar line in

Alleen nu het volgende probleem als ik in fruityloops in mijn pianoroll wat inspeel dan geeft hij geen geluid volgens mij ligt dat aan mijn midi instellingen je moet hem ook naar een bepaalde port in je mixer zetten via midi out maar ik krijg dat maar niet voor elkaar.

Alvast bedankt,

M

kan zijn dat je de midi instellingen van windows nog moet aanpassen, dit kan je bij configuratiescherm vinden en dan was het geloof ik audio apparatuur...

Back