samples!!

:halleluja koel!!!

ha ik ben de eerste die reageer : het is een erg mooie collectie die die persoon dus allemaal van vinyl heeft gesampled

hij heeft echt een vinyl collectie van 1001 elpees met funk uit d jaren 70

erg mooi : veel inspiratie en ( ook ) veel werk ha ha want alles is niet gelijk klaar voor gebruik :je moet wat modden

Ik de tweede: er zitten leuke dingen op dit pakket! Ook interessant dat je zelf wat moet modden, dat is juist de charme om gebruik van bestaande opname's te maken.

Let's sample!!!

vergeet niet... t zijn dr wel veel.. (en aardig) maar allemaal wel erg bekend......;) en modden?? Ja tuuk! modden husselen..You name it.. verplicht!

Natuurlijk zitten er bekende samples... Het leukste zou zijn dat we allemaal nieuwe ritmes kunnen ontwikkelen, maar de algehele muziek-industrie is nog niet aan toe gekomen... Wat we krijgen is juist een soort "retro-recreatie" vooral van de jaren 60's. Ga maar eens op stap in Groningen en je weet wat ik bedoel.

ja bij mij is het meestal zo als ik zo een pack in huis haal : 99 samples heb ik niet nodig of zijn al te vaak gebruikt

maar dan zit er altijd wel eentje tussen die opeens wel heel orgineel is hey?

die isoleer ik dan en maak zo mn eigen verzameling.... wel een hoop werk was het om alle samples te checken.... maar ja dat hoort erbij ha ha

ja sommige mensen kunnen niet tegan dat klusje : al die samples gaan zitte checken want er zit wel hoop rotzzoi tussen dus na een uurtje zoeken ben je wel soort van doof geworden

maar dit is dus bijv zo een leuk sampletje wat er tussen zat : retcool en orgineel dus ja mijn zoektocht was zeer geslaagd

Attachments

• chris funk.wav
    2 MB · Bekeken: 196
Deez vonnik welleuk

Attachments

• orkest.mp3
    73,1 KB · Bekeken: 156
Back