sound forge 8.0

didimaster

Nieuwkomer
beste mensen,

ik heb dus sondforge om muziek die ik zelf heb gemaakt (met logic) te kunnen bewerken of op cd etc te zetten.
Het probleem is dat soundforge niks opneemt. Als ik record klik zijn die parameters al in beweging en als ik dan echt opneem gebeurt er helemaal niks.
Als iemand hier wat op weet, Graag!!

groet didi

Beste didi,

't Is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt, maar ik gok dat het zo is dat je dus de levels (parameters?) van je input-signaal wel ziet in het 'record' dialoog? En als je dan de opname activeert wordt er geen signaal opgenomen?

ja maar als ik in logic bounce en dan open in soundforge dan krijg ik de GM instruments( de piano enz) niet te horen, de audio instruments wel. btje apart.

Bericht door een moderator:
verplaatst

Origineel geplaatst door didimaster
ja maar als ik in logic bounce en dan open in soundforge dan krijg ik de GM instruments( de piano enz) niet te horen, de audio instruments wel. btje apart.
MIDI instrumenten moet je toch eerst apart naar audio omzetten, toch? Bounce kun je alleen met tracks doen waar audio op zit.

:doei:
Yoonchi

aha
dus die kan ik ook heel niet bounce. kut.
maar voorheen nam logic wel alles op en dat doet ie nu dus niet meer

maar dat is het grootste probleem niet. Als iemand mij kan vertellen waarom soundforge niks opneemt zou ik al heel blij zijn. groet

Back