[track] JeffEd

da goose

DaGooseMusic.nl
OK... dan ik ook maar is een trackje posten.

Dit is onlangs gemaakt door mij en edwin keur aka lambda in mijn studiootje.
We maken dan tracks onder andere onder de naam Jeffed (... jeff(rey) & Ed(win) ...)

Deze track is gemaakt met Logic esx24, ES2, Nord lead, korg poly800, drumstation, simmons claptrap, tr626 en een zooi outboard effecten en pluginns.

jeffed - track

oh oh, wat een heerlijke track.. lekker begin, subtiele geluidjes.. ssswing percussie, goede break en na de break DANSEN ! :D

Alle gansjes beginnen spontaan te dansen in mijn vijvertje :p

Mag dit nummer wel... lekker baslijntje erbij...en heldere sounds...

Uhmm.... lekkah!

Ideaal voor mastering experimenten. Want deze mix is zeer goed. Wel bakken en bakken vol met compressie zo te horen. Hou zelf toch van een tikkie minder.

Wat ik het allergaafste vind is het laatste stuk waarbij door allerlei frequenties etc of weet ik wat er een sid achtige melodie onstaat.

ik zie de hoes al voor me...:kimono:

ik hoor 'm nu over 2 laptopspeakertjes dus dat schiet ook niet echt op...

maar voor zover ik kan horen, dope track!
ik zie dat je ook een claptrap hebt gebruikt, grappig...

en qua compressie...tja...is toch wel een jeffed trademark denk ik..wat voor compressor gebruik je? plug-in? hardware?

Origineel geplaatst door Dobre
ik zie de hoes al voor me...:kimono:

ik hoor 'm nu over 2 laptopspeakertjes dus dat schiet ook niet echt op...

maar voor zover ik kan horen, dope track!
ik zie dat je ook een claptrap hebt gebruikt, grappig...

en qua compressie...tja...is toch wel een jeffed trademark denk ik..wat voor compressor gebruik je? plug-in? hardware?

de hoes... hmmm.. deze keer een dikke vette sumoworstelaar ofzo ?? >:|

claptrap is cool, vooral de humanize functie is vet, krijg je instant working at the carwash - rose royce disco claps. :okdan:

Compressie.. ja... iedereen denkt altijd dat ik een heel dure compressor heb staan...
hmm.. ik heb op mijn eindmix de goedkoopste behringer compressor staan die er is, een autocom mdx1200, heb ik er 2 van en ook een composer pro en nog 2 boss RCL10 compressors voor de nodige ranzige compressie en nog wat pluginns hier en daar en nog wat enhancers met en zonder buizen..

lekker trekkie!
'nuff said... duim omhoog!

die blipjes die er bij 20 sec in worden geschoven en bij 4:56 weer erin komen zijn echt vervelend uit de roon

heftig trackje hoor Jeff en dat met een behringer eindcompressie :)

....(hoeveel procent Edwin is dit, en hoeveel procent da goose?)

lekker !!! Alleen komt de kick hier niet zo goed door, een beetje zacht.(kan er ook aan liggen dat ik het over 1 gare pioneer speaker luister over een ac97 ingebouwd kaartje)

ik kan m niet downloaden...is ie down?

Origineel geplaatst door da goose

claptrap is cool, vooral de humanize functie is vet, krijg je instant working at the carwash - rose royce disco claps. :okdan:

Wat is een claptrap?

Hij is fijn!!! Krijg er helemaal een zomers gevoel van in deze donkere dagen voor kerst

Vergelijkbare discussies

Back