• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te koop] Ensoniq ASR-10 Rack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Emmie

Stamgast
Ik heb nog een ASR 10 rack staan. Volledig met scsi, 10 outputs en maximale ram hoeveelheid. Heeft altijd thuis gestaan met hoes dus geen stof of rook schade. LCD scherm is nog in perfecte staat (doet het perfect)!

Prijs: 550 euro of een aannemelijk bod daar in de buurt.

Die asr10 is een echte samplebak en de prijs van 550 euro vind ik meer dan redelijk gezien de opties. Maar een beetje geduld kan geen kwaad.

Probeer ook eens een site waar veel hiphoppers zijn want die vinylsamplers zijn gek op deze bak.

eey,

Kan een moderater er nog [Te Koop] voorzetten in het onderwerp?

alvast bedankt!

Vinyl: ik weet niet, maar is inderdad nog steeds populair in de US hiphop scene. Misschien omdat je van tevoren niet aan hoeft te geven hoe lang het sample duurt en gewoon het geheugen vol kan sampelen en dan heel makkelijk de begin en eindpunten kan zetten en de rest wegmikken? Maar dat moet op elke sampler toch wel mogelijk zijn... Wel raar dat hij nog niet verkocht is, prijs is OK en er was onlangs iemand hier op het forum die er eentje zocht... misschien ga ik er anders wel voor als 'voice expansion' voor mijn toetsenversie!

[flauw]
Waar woon je eigenlijk? Want ik weet niet of ik wel een bod in de buurt kan doen.
[/flauw]

Maar toch dat de Ensoniq's een eigen geluid hebben. Vooral die filters zijn zo typisch...... Ensoniq. ;)

hee,

Hij is nog steeds te koop. En ik zelf vind het ook best raar dat ik pas 1 berichtje heb gehad. Ik heb hem express niet op marktplaats gezet omdat je dan toch eerst een week bezig bent met mensen die niet meer willen betalen dan 250 euro. Ik dacht dat deze sampler/sequencer een beetje gezocht was hier op het forum. (had namelijk de week ervoor hier een paar berichtjes erover gezien). Nouja... als iemand interesse heeft dan hoor ik het. (en ik hoop een beetje snel :) )

ow en ik woon in leiden :P

Tja, die hiphoppers zweren bij dat ding. Ze gebruiken de de mpc om dat ding aan te sturen. Ging om z'n filters en volgens mij kon deze twaalfbitten (leuke woordspraak gevonden:)

ja nou ik hoop dat het eigenlijk deze week een deal kan maken, want ik kom er net achter dat deze week mijn wintersport betaald moet worden !! Dus iedereen die interesse heeft twijfel niet...misschien gooi ik er iets simpels bij. Cd'tje ofzo !

kom op!

hee mensen,

hij is nog steeds niet verkocht. 2 cd'tjes erbij dan !! Rambotics2000 misschien?

Mensen.... is er wat mis mee ofzo? Ik krijg beduidend weinig reacties.

"ik heb 300 euro dus dat wil ik je ervoor geven"

ja dat werkt dus zo niet (marktplaats he)

Je moet gewoon geduld hebben....haast is een hele slechte raadgever...
Probeer ook eens te adverteren in de gearexchange van www.interface.nl....je krijgt dan misschien niet direct een koper, maar je advertentie komt dan ook nog eens in het blad zelf te staan...
Probeer ook de viavia en 2dehands.nl....

succes....

Je hebt een mooi apparaat, maar zoals eerder gezegd, je moet geduld hebben.
Je kunt niet verwachten dat je hem A. Snel kwijt bent en dan B. ook nog voor een mooie prijs.

Tis dat ik op vakantie moet, anders was je hem voor 500 al kwijt, en die Modular die hier te koop zwerft van 6 maandjes was dan ook al weg... Maar goed, prioriteiten :(

interface.nl werkt niet bij mij :stupid en ik weet ook niet waarom. Wel jammer want ik hoor dat er wel eens leuke spullen staan. Verder....tja ik moet ook op vakantie en daarom wil ik hem zo snel mogelijk kwijt!

Origineel geplaatst door Emmie
interface.nl werkt niet bij mij :stupid en ik weet ook niet waarom. Wel jammer want ik hoor dat er wel eens leuke spullen staan. Verder....tja ik moet ook op vakantie en daarom wil ik hem zo snel mogelijk kwijt!

plak er www. voor :)

Nou, dat de interface site niet werkt heb ik ook wel eens gehad...ik denk dat er dan misschien ergens een cookie of zo is opgeslagen waardoor je de site niet op komt..of misschien een verkeerde instelling van de firewall of zo...in ieder geval klinmkt het euvel bekend in de oren...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back