[track] Pjotr G - Ars Acidum

Pjotr G

funky lid
Hallo feestmensen in de plaats te zijn!

Hier mijn laatste track, een soort Harde Acid Techno dinges. Niet echt rete ingewikkeld ofzo, maar dit is vooral bedoeld om over 2 weekjes mensen op de dansvloer te krijgen ;)

http://home.planet.nl/~gomme000/Pjotr_G_-_Ars_Acidum.mp3

Laat ff weten wat je vind! tnx

Groeten Pjotr

PS de "303" is de MC-307 ja....mehehe

wanneer mag je spelen ?

op 0:42 stapel je een snare met de kick. Vind ik niet echt geslaagd eigenlijk.

1 nov mag ik spelen in Kafee de Splinter in Venlo ;)

Ik vind die snare met een kick samen altijd juist handig om de kick extra veeg-punch te geven....

Hmmm, ik heb em helemaal geluisterd, en ik vind em een beetje eentonig en saai (vooral dat 303 leadje). Maar dat zal er vast mee te maken hebben dat het ook muziek is waar ik de ballen verstand van heb.......

hehehe....lekker beukwerk..
beetje de djax-sound van '93...en daar heb ik altijd wel een zwak voor.
ik denk toch dat die acid-line nog iets rollender ofzo kan..
misschien om zo een soort funky tegenhanger van de mannelijke drums te krijgen...

Een eentonige stuwende baspartij zou ook niet misstaan in dit nummer. Mis het eigenlijk wel een beetje

dan zou ik ook de kick niet moeten distorten...zo'n kick gaat neit mooi samen met een baslijn

goeie herder !
dat lusten ze in venlo wel !!

lekker beuk werk...
zeker die combi van die kick en snare, dat hakt er lekker in...
ik mis alleen nog de standaard 909 open hihat op de 3, 7, 11 en 15 om het wat meer te laten 'lopen'...

Dit nummertje is volgens mij nogal sterk geinspireerd door Public Energy "three o' three". Ik moet zeggen dat je veel betere dingen hebt gemaakt Pjotr. Ik zou de acid maar laten voor wat het is.

old skool, smiley's weer uit de kast :)
lekkere track hoor! maar mis op de een of andere manier in het acidloopje iets, kweet alleen niet wat maar zeker niet verkeerd, dit werkt op de vloer for shure !
Ik zie mezelf al helemaal springen op de vloer ondanks dat dat niet echt een prettig gezicht is

Back