• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

studio monitors jbl lsr25

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

arnie

Nieuwkomer
ik heb 2 actieve jbl lsr25p monitors te koop z.g.a.n. en natuurlijk in perfecte onberispele staat.
dit setje kost in de winkel 1900 gulden maar ik wil er 1500 gulden voor terug hebben (680 euro per 2 stuks) ze zijn een half jaar jong en klinken echt bizar (luisteren =kopen)
dus mocht je nog iemand kennen die op zoek is naar top studio kwaliteit nearfield monitors laat het me ff weten
dit zijn dezelfde monitors als die britney spears gebruikt in de studio en waar (bijna) alle dolby-surround film productie's mee worden afgemixd.
ik hoor het wel
groet
arnie

Re: studio monitors jbl lsr25

Origineel geplaatst door arnie
ik heb 2 actieve jbl lsr25p monitors te koop z.g.a.n. en natuurlijk in perfecte onberispele staat.
dit setje kost in de winkel 1900 gulden maar ik wil er 1500 gulden voor terug hebben (680 euro per 2 stuks) ze zijn een half jaar jong en klinken echt bizar (luisteren =kopen)
dus mocht je nog iemand kennen die op zoek is naar top studio kwaliteit nearfield monitors laat het me ff weten
dit zijn dezelfde monitors als die britney spears gebruikt in de studio en waar (bijna) alle dolby-surround film productie's mee worden afgemixd.
ik hoor het wel
groet
arnie

...Ik betwijfel dat mevrouw Speer zelf het verschil hoort tussen een monitor van enkele duizeden euro's en een setje Sony's bij de HiFi-boer...dus dat is in mijn ogen geen positief srgument...

Volgens mij gebruikt Britney tegenwoordig de jbl LSR28p. Ze vond dat ze bij de LSR25p niet genoeg laag kon horen omdat het -3db punt bij 65hz ligt. Ze zei dat ze niet naar de studio kwam als ze geen monitors hadden met 'n lineare weer gave van 20hz tot 22khz binnen 1.5 db. Ik hoor 't 'r nog zeggen.

:)

Origineel geplaatst door lo-fi
Volgens mij gebruikt Britney tegenwoordig de jbl LSR28p. Ze vond dat ze bij de LSR25p niet genoeg laag kon horen omdat het -3db punt bij 65hz ligt. Ze zei dat ze niet naar de studio kwam als ze geen monitors hadden met 'n lineare weer gave van 20hz tot 22khz binnen 1.5 db. Ik hoor 't 'r nog zeggen.

:)

hahaha! ROFL!
en vervolgens loopt ze drie keer achter elkaar tegen de deurpost op... :stupid

Deed britney niet haar eigen monitors ontwerpen en bouwen ? Ik geloof dat ze tannoy, genelec en krk nogal rotzooi vond...

Nee je bent in de war met d'r tieten. Die heeft ze custom laten bouwen.

Heren, in een ander draadje stond dat wij, heren, wat beleefder om moesten gaan met vrouwelijke artiesten :W

groeten

groeten

Hoi Arnie ben ik voor het eerst ingelogd krijg iki meteen jouw monitoren om me oren.
Groeten ruud

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back