meastro uss universal synthesizer system [guitarsynth en more]

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
Advertentienr.:5342575613

jaa hoorik wist al helemaal niet meer hoe deze meastro fx heete
mar deze hebk ik ooit gehad een van mn/onze eerste fx

wist ik veel datr 400 op word geboden,..
meastro heeft wel veell euke spullekes gemaakt iemand linkie evt
lijkt soms uiterlijk een beetje op mutron spul qa ...color scheme

http://www.marktplaats.nl/index.php...XPgKYnKyOw%2FnU%2F%2F6zVTtE&df=1&p=4&fta=

pic ture is aut.beschermd
:halleluja :bekdicht: :bekdicht: :bekdicht: :bekdicht: fatt ding en kheb mnie meer

Ja hoor, deze heeft er al eerder op gestaan. Is uberzeldzaam....

Ik had de vorige keer ook geboden maar verkoper wil er volgens mij een zeer pittig bedrag voor hebben; hij echt tot de biedingen sky high gaan lijkt het wel.

Misschien handig om gewoon een minimumbedrag te noemen, dat voorkomt onduidelijkheden als je het mij vraagt.

R-ond, wat zijn jouw ervaringen met deze bak? Klinkt het lekker en heb je veel mogelijkheden? Of is het puur de zeldzaamheid dat de prijs opdrijft?

Aut. beschermd??? }:| :D

Druk PrintScrn, open PS, Best.New, Plak, Crop, Save en Tadaa Hier staat die

Attachments

• uss.jpg
    uss.jpg
    100,9 KB · Bekeken: 102
nou ff een obscuur verhaaltje dan maar vroegerb denk wel 10 jaar geleden toen ik nog niet bezig was met muziek [officieel] wel een atari had en een dx9 tsjaa
had twee voor mij toen 2inspirende mensen uit utreg [t acid sceentje-hpg] zo,n uss en die deden er geloofk beats ...drums doorheen
tstond allemaal in kraakpandje in zeist laetrt en toen t ontruimd werd bleven een aantal spullen staan ,..
waaronder dat app.
in die tyd wist ik niet dat t een env foloower achtig synth systeem was ...ik zag wel t woord filter
dat deed ie dus
eerlijk gezegd moet ik zeggen dat dat app,toen al redelijker wijs kapot was
en toen een "kennis "van ons m onder handen nam ,...nog meer potmers vervangen die niet de waarde hebben ,..enzenz

dus tis een kerkhof bak geworden ,... ik geloof wel dat ie m nog heeft
ik denk dat je t moet zien as een env folower/ en dan een aantal fx achetr elkaar die je dmv tuimelschakelaars kan inschakelen ,...modulatie bak [ maaaaar 400+??? denk t niet ]
kanaken poetsen komtie weer hij mag ook op de lijst van mij part boven aan
de phaser deed t wel leuk kanik me herrineren
tsja een phaser [allen die modellen van mutron levert aleen al 300+ op]
deze weetik niet wat t waard is ,..in goede staat oogt wel erg bruut
hij is net zoo groot als bv een ms10 ongeveer eg
meastro heeft wel meer leuke spullen gemaakt ...ism oberheim
ojaaa ezat een molex stekker aan de zijkan zo,n stekker dat je er bv een dsx aan kan hangen ,,...zo,n stekker die je ook in autos vindt met weerkaak clips

[moeilijk te omschrijven ,..mn mxer drummachine heeft ook zo,n soort is voor triggering

ideetje iemand
?
@ rockie st. okdan auteur .recht haha
:halleluja

Back