Haha ja!
Toch hoor ik nu al vaak van die gasten met wie ik dit samen wil gaan doen dat zij hun klanten echt wel in de studio moeten laten, vanwege het simpele feit dat zij ook zingen. Neem bijvoorbeeld Starkoo, was een van hun klanten een tijd geleden. Die betaalt voor een vette track. Die krijgt ie ook, maar toch moet ik in een bezemkast staan te zingen.
Of bij andere klanten (uit de partymuziek) die gewoonweg aan de knoppen beginnen mee te draaien, omdat het er toch niet echt professioneel uitziet. Als je studio een beetje luxe is om te zien, zullen ze niet zo snel met hun tengels overal aan zitten.
En o ja Q... dat van dat oneigenlijk gebruik snapte ik wel, maar ik dacht nog even een stapje terug en stond nog stil bij het feit dat een flatje eigenlijk geen optie is, puur vanwege geluid.
En Studioduif... met je Cell4 studio. Vette shit hoor hee! Ziet er allemaal gelikt uit!
- Maar hoe kom je in gods naam bij een champignon kwekerij terecht??? Ben je gewoon gaan aanbellen, of was je toevallig op zoek naar champignons?
- Enneh, die verbouwing, daar is wel even wat in geïnvesteerd als ik zo de foto's mag geloven, niet?
- Niet om het een of ander, maar over hoeveel pingels praten we hier zo'n beetje?
- En als je daar dan zit, heb je dan niet de kans dat ze je er ineens uitschoppen doordat ze failliet zijn, of de boel verkopen, of ineens een ander bedrijf in dat pand beginnen?