Fostex VF-80, Boss BR-8 /532 en Roland/Boss VS-series

jero505

Ingeburgerd
Ben op dit moment druk bezig met het zoeken naar een rendabel workstation om gitaarpartijen mee op te nemen; inclusiief met effecten en drumsimulator. Het liefst wil ik een workstation met of een harde schijf (pakweg 20 Gb) of met ZIP-drive. Op dit moment heb ik thuis (te leen:halleluja ) een Boss BR-8; ik vind de rythm-guide echter niet geweldig en wilde aanvankelijk toch de BR-532. Hierbij is echter het probleem dat je met Smartmediakaarten moet werken; waar ik echt een pesthekel aan heb; duur en je raakt ze altijd zo gauw kwijt). Vervolgens kreeg ik de Fostex VF-80 op het oog . (3e optie inmiddels , dacht ik :gaap: ) . To the questionpoint; HEEFT IEMAND HIER ERVARING MEE ? Ik zou (mits ie bevalt) deze best wel willen aanschaffen, anders kom ik al gauw bij de duurdere alternatieven zoals de Roland/Boss VS-series. Wellicht is er iemand die er nog eentje 2e hands te koop weet.....

Heb een poosje een Fostex van Bamse geleend (hint,hint) maar da's gewoon rechtoerechtaan opnemen en verder geen gel*l. Editen en dat soort dingen kan wel, maar is niet luxe zoals bij de VS of computah's.

Maar eh Fuse...welke Fostex was dat precies ? En zaten er geen effecten en rythmguide in ?

Back