14 oktober BUNKER feest den haag

smackos

Gepokt en gemazeld
start 11 pm
ogue electronique, ill buddha, smackos, schmerzlabor
style: as sick as fuck black ritual acid/tekno/electro
bring all your buddies from parnassia, rozenburg, bloemendaal, endegeest,
sint-joris, westerhonk, kraayenburg, etc. and any imaginable illegal
substance! and maybe some clean underware...
fuck dystopia!

Re: 14 oktober BUNKER feest den haag

Origineel geplaatst door smackos
start 11 pm
ogue electronique, ill buddha, smackos, schmerzlabor
style: as sick as fuck black ritual acid/tekno/electro
bring all your buddies from parnassia, rozenburg, bloemendaal, endegeest,
sint-joris, westerhonk, kraayenburg, etc. and any imaginable illegal
substance! and maybe some clean underware...

fuck dystopia!

Hehehe qua wervingsteksten zijn jullie echt ongeevenaard :D

Plaats is NBTM?

Re: Re: 14 oktober BUNKER feest den haag

Re: Re: 14 oktober BUNKER feest den haag

Origineel geplaatst door bikkel
Hehehe qua wervingsteksten zijn jullie echt ongeevenaard :D

Plaats is NBTM?

Lutjebroek aan Zee is het deze keer geworden.

miereneuker :D

Het is in de Dystopia Waldeckpyrmont kade 116 of 166 (???)

entree 10 euro maar dan zijn alle verfrissingen de hele avond gratis (diversen soorten fris, wijn bier enz.)

Tram 3 vanaf Centraal Station, stop Elandstraat

start +- 23.00 uur

heerlijk helder...

DSC00012.JPG

:D

zijn leuke feestjes, ben ook eens op zo'n bunkerfeestje geweest in denhaag niet zo lang geleden. weet niet meer of het dezelfde lokatie was maar goeie ondergrondse sfeer, goeie muziek, loopt van alles rond, freaks, kinky dames, hippies, ghettonegers en stoffige synthforumleden :D ik had wel het gevoel deel te zijn van iets bijzonders alleen toen waren er live optredens van oa. cosmic force en sendex. deze keer ook live? of enkel draaitafel aktie?

Bounce, toen jij er was is al weer ff geleden hoor, 13 aug 2005. Ik trad toen niet alleen op, maar stond samen met brian en smackos tegelijkertijd op het podium. Dat was een zooi ongecontroleerde herrie. Morgen hoogstwaarschijnlijk alleen plaatjes, maar er is nog een onderhandeling gaande over wat synths en drumcomputers die iemand moet gaan besturen ofzo.

Origineel geplaatst door smackos
entree 10 euro maar dan zijn alle verfrissingen de hele avond gratis (diversen soorten fris, wijn bier enz.)

Vorige keer een poging gedaan om dat tientje er uit te drinken. Het lukt gewoon niet :(

Origineel geplaatst door bikkel
Vorige keer een poging gedaan om dat tientje er uit te drinken. Het lukt gewoon niet :(

Ik kan me ook een keer herinneren dat veel vrijsnel op was. Volgens mij was het zo dat er toen voor dat het bunkerfeest begon, er nog een paar gitaarbandjes opgetreden hadden met ook een eigen publiek. Dat was die keer er na niet het geval en toen er was voldoende te drinken. En neem anders maar voor de zekerheid een fles frisdrank mee. :eureka:

Het is trouwens een benefiet, aangezien de Dystopia eind dit jaar helaas een nieuwe plek moet gaan zoeken. In het kader van die nieuwe plek komt er binnenkort ook een benefiet cd uit, met o.a. Aux 88 (Keith Tucker), Urban Tribe (StingRay), Luke Eargoggle, Ectomorph, Cosmic Force vs Catscan, Legowelt vs Orgue Electronique, Sendex, Hieroglyhic Being, Alexander Robotnick en meer.

Origineel geplaatst door sander
Bounce, toen jij er was is al weer ff geleden hoor, 13 aug 2005.

wat gaat de tijd toch snel :)

Ik trad toen niet alleen op, maar stond samen met brian en smackos tegelijkertijd op het podium. Dat was een zooi ongecontroleerde herrie.

dat zie ik liever dan iemand die op het podium met een z'n laptop z'n thuisgemaakte files staat af te spelen

Back