Voor iemand met zo'n setup als deze vind ik het behoorlijk knap.
En een beetje goedkoop van anderen om hem zo hard aan te pakken.
De mix is nu scheef want links is veel harder dan rechts.
Qua sound valt er nog zat mee te doen en met wat geduld en hard werken is daar veel meer van te maken.
Ik had ook niet echt het idee dat ik hard aangepakt wordt ofzo hoor? Ik vroeg om kritiek waar ik wat mee kan en dat heb ik gekregen. Dat de mix te ver naar links overhelt is ook zoiets! Maar om goede muziek te maken heb je tegenwoordig geen grote 'setup' meer nodig...ik heb in dit nummer bijna meer sample kanalen gebruikt dan midi kanalen, en percussie en sommige arpeggio's komen of uit de juno of uit reason. Dus met weinig kun je heel veel, als je maar creatief bent, en dat is wat mij betreft net de essentie van Cretu's werk....niet dat die weinig heeft (integendeel) maar hij is er wel heel creatief mee...het aanstrijken en ontvlammen van een lucifer gebruiken als percussie, daar komt niet iedereen mee.
Dat naar links overhellen was mij nog niet echt opgevallen trouwens, is het puur de mix (hij staat rechts minder hard) of gaan er gewoon teveel riffjes over links?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.