Ik heb er geen een te koop, maar zoek er zelf ook eentje.
Wat ik me afvroeg is wat er zo bijzonder is aan die specifieke serienummers? Klinken die beter of zo?
Vergeet die J-wire of membraan zever,alle synths met membraan zoals,memorymoog,polysyx,jupiter 8 etc... zijn erg makkelijk te servicen,je moet enkel alleen weten hoe!
Niet, disolventen gebruiken of potlood op aan breken om te carboniseeren,maar gewoon lichtjes gommen!
de contacten op de print cleanen met Contact 60 op doek en er over wrijven.
De pro oplossing is: een tweekomponent middel aan brengen waardoor het keyboard als nieuw wordt.
De J-wires zijn niet beter ,maar enkel makkelijker toerijkbaar om te reinigen,doorom alleen wordt er gezecht op het net dat ze 'beter' zijn,in feite, ze zijn slechter!,want ze oxideren sneller!
Als voor de transfo op de print,kan je zelf in de case monteren als je wat handig ben,en het Hum- probleem kan ook volledig weggewerkt worden (zoek in google op net)
het enige klote aan de p1 zijn de CEM's die niet op sockets zijn,en hou ook rekening met de ADSR's CEM3310 heel moeilijk te vinden deze!!!!
vvor een zuidelijk prijsje hoop niet meer dan 600.-
[of gaan de pro"s net asde msjes enandere ..gestaag omhoog ?
sc66 mooi shroef m mar niet open doe je m nooit meer dicht
haha
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.