• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop KORG POLY61

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
ik heb hier nog een korg poly61 te koop in heel mooie staat

geen krasje te bekennen en het houtwerk is ook als nieuw

toetsenbord heeft net een schoonmaak beurt gehad en er zit een lithium battarij in

ik heb er geen manual bij :(

heb je interesse mail je bod of stuur een pb

de prijs is tussen de 250 en 300€ en evt inruil van een effectprocessor is mogenlijk maar voorkeur gaat naar de euro's

moet wel wat interresants zijn

Weetjewel, dat zijn die kleine 5-polige connectortjes achterop...:D

Origineel geplaatst door marten
Is het de midiversie?

yo mart,

de poly61 midiversie staat en M achter de 61 op dat ding zelf. als je even de foto bekeken had, zie dat het niet de midi versie is.:stupid

maar jij wilt weten of er midi op zit?? zou deze dus een midikitje hebben is het nog niet de midiversie.8o)

:engel:

Maar wel een versie met midi...:duivels:

dit is een poly61 zonder midi

de midi versies kom je zeldzaam tegen en is herkenbaar aan de grote M boven op de synth

mensen dit is een leuke analoge bak die veel is gebruikt begin tot midden jaren 80
luister maar eens naar die oude electro platen

Origineel geplaatst door zoe
mensen dit is een leuke analoge bak die veel is gebruikt begin tot midden jaren 80
luister maar eens naar die oude electro platen

En daar heeft dhr. Zoe helemaal gelijk in! Dat ding klinkt echt tof! (heppem ook!):D

blijkbaar niet interresant deze synth

hmmmmm hoe kan dat ????
klinkt als een polysix bijna en giganties goed
je kan er mooie geluiden uithalen strings/brass/gekke sweeps

volgens mij moet ik maar eens wat geluiden voor jullie gaan zoeken van de poly61

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back