De grote SYNTHFORUM IQ-test :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bobaphat

Ouwe rot
Over het algemeen lijken synthforummers mij best slimme mensen. Ik schat in dat het gemiddelde IQ van de SF'er zeker boven de 110 is.

Iedereen doe deze BNN Nationale iq-dag test, dit is de enige redelijk betrouwbare iq-test die ook nog gratis is.

http://www.omroep.nl/bnn/iq2006/test2006.html

Vermeld na afronden van de test je iq score, en plaats de link die je naar je email krijgt gestuurd ter bewijs. Je moet dus wel een geldig emailadres opgeven voor je begint aan de test.

Als er genoeg deelnemers zijn wordt er een eindgemiddelde berekend.

Veel succes
:smeris: :kimono: :walker:

Laatst gewijzigd:
Wat maakt het in godesnaam uit wat je IQ is hier?

Vind het al net zo'n onzin als je aantal posts en het leidt af waarom we hier gezellig samenzijn.

Origineel geplaatst door fuse
Wat maakt het in godesnaam uit wat je IQ is hier?

Vind het al net zo'n onzin als je aantal posts en het leidt af waarom we hier gezellig samenzijn.

laat je postcount dan resetten als je durft....

;)

Ik vind het wel effe grappig eigenlijk. even een zijspoortje... en nu weet je meteen hoe zwaar je aan iemand zijn mening moet tillen... Weet je wat... iedereen zet zijn IQ maar in zijn sig... etc etc

8o)

-C-

Zeker schaamtelijk hoog gescoord Fuse? ;)

Je hebt absoluut gelijk, ik vind het eigenlijk een ongepaste vraag. Straks gaat er iemand vragen naar sexuele voorkeur en politieke- en religieuze overtuiging... Boeien. Er is al één gemeenschappelijke overeenkomst hier, meer hoef ik ook niet te weten van de mede-forumleden.

Heb het voor de gein eens meegespeeld, 126 volgens hun tellen.
Enkele jaren geleden op middelbaar ook zo'n test gehad en toen had k 119.
Sinds ik meer bier zuip ga ik erop vooruit :D

131

Echter in hoeverre zegt dit iets. Er zijn verschillende soorten intelligentie, de meesten op SF zullen hun muzikale intelligentie bovengemiddeld ontwikkeld hebben. Deze specifieke test, test volgens mij met name ruimtelijk inzicht, verbaal-linguistische en mathematische intelligentie, daarnaast nog een beetje geheugen.

131 :D

Ik had die eerste rekensom met die kikkers en hondjes niet echt door :D en dr ging nog wel wat mis :D

-C-

Attachments

• iq_738.jpg
    iq_738.jpg
    58,2 KB · Bekeken: 98
Origineel geplaatst door Alexander
Ik heb VWO niveau (IQ 126)

dit klopt ongeveer wel met een eerdere test die ik ooit gedaan heb, alleen was het nu half acht en heb ik flink aan de wijn gezeten gisteravond, maar goed.

Exact het zelfde. Al heb ik een hoop overlast van de buurjongen die onder het "genot" van keiharde hardcore ze auto aan het pimpen is onder me raam...

Re: De grote SYNTHFORUM IQ-test :)

Origineel geplaatst door bobaphat
en plaats de link die je naar je email krijgt gestuurd ter bewijs.

Huh.. ik krijg geen e-mail.

Grappige vraag trouwens: waarmee associeer je mixen ... ik klikte draaien aan.. moest zijn: mengen... haha....lol...

Laatst gewijzigd:
Ik kan je één ding zeggen.

VWO had ik noiot getrokken. Ik ben niet zo van de theorie, meer van de praktijk.
Kom me niet aan met teveel lettertjes waar informatie in verstopt zit... ik verlies mijn interesse zo ;)

-C-

Re: De grote SYNTHFORUM IQ-test :)

Origineel geplaatst door bobaphat
Over het algemeen lijken synthforummers mij best slimme mensen. Ik schat in dat het gemiddelde IQ van de SF'er zeker boven de 110 is.

Iedereen doe deze BNN Nationale iq-dag test, dit is de enige redelijk betrouwbare iq-test die ook nog gratis is.

http://www.omroep.nl/bnn/iq2006/test2006.html

Vermeld na afronden van de test je iq score, en plaats de link die je naar je email krijgt gestuurd ter bewijs. Je moet dus wel een geldig emailadres opgeven voor je begint aan de test.

Als er genoeg deelnemers zijn wordt er een eindgemiddelde berekend.

Veel succes
:smeris: :kimono: :walker:

En jij zelf?

Origineel geplaatst door Slipperman
Exact het zelfde. Al heb ik een hoop overlast van de buurjongen die onder het "genot" van keiharde hardcore ze auto aan het pimpen is onder me raam...

Gehehe, al is dat VWO niveau ver te zoeken bij mij... heb alleen de eerste twee jaar havo gehaald. Wat leuk trouwens dat iemand als fuse, een autoriteit op zich, zo reageerd. IQ maakt hier inderdaad niet uit, de reactiesvan mensen die je op dit forum rond je oren vliegen is wonderbaarlijk!

Keigave topic toch!?

ook 135

http://nermal.bnn.nl/iq2006/getScore/index.html?id=b7b14a975f85aa493c7496289aebb3f1

Dat met die kikkers was inderdaad erg vreemd, kwam er totaal onaangekondigd in.

Dat filmpje "vet hard" deed het bij mij niet. En dat met die plaatjes waarbij je de volgorde moest kiezen had het enorm gescheeld als je gewoon op de antwoorden zelf al kon klikken zonder eerst naar beneden te kijken wat bij welke hoort, en dat het antwoord links in beeld te kiezen want dat is onnodig gefrummel.

Opzich zijn de vragen niet moeilijk maar je score gaat toch wel heel snel omlaag want ik had zeker niet meer dan 5 fouten en dan gelijk een score van 135 :confused:

dat acidsetje op de achtergrond heeft blijkbaar geholpen:D

test.jpg

bij de weg, vraag me eigenlijk wel af of deze test echt betrouwbaar is... sommige vragen waren wel erg simpel eigenlijk (en dan heb ik het niet alleen over de voorbeeldvragen)

Origineel geplaatst door Chinetti
Zeker schaamtelijk hoog gescoord Fuse? ;)

Je hebt absoluut gelijk, ik vind het eigenlijk een ongepaste vraag. Straks gaat er iemand vragen naar sexuele voorkeur en politieke- en religieuze overtuiging... Boeien. Er is al één gemeenschappelijke overeenkomst hier, meer hoef ik ook niet te weten van de mede-forumleden.

Het gaat nieteens om de invdividuele score, het gaat om de gemiddelde score van de synthforummers.

Mischien had een beter idee geweest om er een POll van te maken waarbij de deelnemers anoniem blijvenzo van:
iq tussen de 70 en 80 7
80 100 8
100 120 21
120 140 14
>140 2

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back