De grote SYNTHFORUM IQ-test :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door pocketzip
dat acidsetje op de achtergrond heeft blijkbaar geholpen:D

test.jpg

bij de weg, vraag me eigenlijk wel af of deze test echt betrouwbaar is... sommige vragen waren wel erg simpel eigenlijk (en dan heb ik het niet alleen over de voorbeeldvragen)

Als de bNNers structureel niet hoger halen dan 135 (Rob OUdkerk geloof ik), zegt het echt wel wat over je intellectuele mogelijkheden denk ik. 142 is echt goed, deed bij jou wel dat filmpje het??

"filmpje" deed het ja... ik kreeg gewoon achter elkaar wat foto's te zien met daaronder een stukje geluid dat zo stil stond dat ik mijn volume zowat helemaal moest opendraaien.

nuja, die score van me... heb een paar keer ook wel wat geluk gehad wat betreft het doen van een berekend gokje :D

Kan een intelligent persoon mij uitleggen waarom ik een e-mail adres moet geven als ik die test wil doen ?

En dan ook nog die tekst : "we beloven dat we je e-mail adres niet doorverkopen"....tsss...

Origineel geplaatst door dione
Kan een intelligent persoon mij uitleggen waarom ik een e-mail adres moet geven als ik die test wil doen ?

En dan ook nog die tekst : "we beloven dat we je e-mail adres niet doorverkopen"....tsss...

Zou daarom niet 'slim' zijn om je meest gebruikte e~mail-adres daar in te vullen.. Alhoewel ik dat natuurlijk niet helemaal sjnap met mun score van krap 30.. 8o)

112 en ik stem SP heb maat 43 ga elke drie dagen naar de hoeren mijn bank rekening is 95 12 44 363 mijn pin nummer is 4321 ik hou van haring met ui bloemkool daar integen vies patat heb ik nog nooit gegeten ik rij daihatsie ik tank diesel heb een berelul van 24 en ik stink uitmen bek
wat willen jullie nog meer weten

10 :stupid

btw mijn SQ ligt boven de 500 weet ik wel, mijn vrouwtje is namelijk veel blijer met een kerel met veel SQ en weinig IQ dan omgekeerd maargoed :geslaagd:

Origineel geplaatst door dr.DRé
112 en ik stem SP heb maat 43 ga elke drie dagen naar de hoeren mijn bank rekening is 95 12 44 363 mijn pin nummer is 4321 ik hou van haring met ui bloemkool daar integen vies patat heb ik nog nooit gegeten ik rij daihatsie ik tank diesel heb een berelul van 24 en ik stink uitmen bek

Stem je SP ? :D

Origineel geplaatst door dr.DRé
wat willen jullie nog meer weten

wat jij met die berelul doet? en of die beer nog leeft?

Re: De grote SYNTHFORUM IQ-test :)

Origineel geplaatst door bobaphat
Over het algemeen lijken synthforummers mij best slimme mensen. Ik schat in dat het gemiddelde IQ van de SF'er zeker boven de 110 is.
Bericht door een moderator:
Ik denk dat je je wel een indruk hebt kunnen vormen naar aanleiding van de gegeven antwoorden. :smeris:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back