What I'm gonna do to you [electro / dance]

scarum

Ouwe rot
Bezig geweest met een nieuwe track te bouwen, ben erg benieuwd naar feedback. Alle commentaar is welkom!

CausaliDox - What I'm gonna do to you

http://www.industree.org/newtrack/(2006-10-18)%20What%20Im%20gonna%20do%20to%20you.mp3

(sorry, linkje met rare tekens aanmaken werkt niet goed, even copy-pasta dus of gewoon klikken, is de enige track in die folder)

Nu slapen! :)

hou wel van die wat lofi en smerige klank:) bas is ook dik in orde :)

punten van kritiek: dat melodietje van de wat hogere synth ligt me niet echt, lijkt alsof het niet "klopt" met de rest van, de track.
en persoonlijk zou ik 'm ook liever zonder zang horen...

Origineel geplaatst door pocketzip
hou wel van die wat lofi en smerige klank:) bas is ook dik in orde :)

Hey Pocketzip!
Dank je voor je reactie!

Eerste bas die je hoort is een Korg Poly-61 die getriggerd wordt door de rimshot van de 707, daarna komen de Yamaha CS-5 en de Korg MS-10 samen even een stukkie zagen! 8o)

Origineel geplaatst door pocketzip
punten van kritiek: dat melodietje van de wat hogere synth ligt me niet echt, lijkt alsof het niet "klopt" met de rest van, de track.
en persoonlijk zou ik 'm ook liever zonder zang horen...

Die hoge synth... Da's de Novation BassStation. Ja, ik ben er nog niet helemaal uit, ergens vind ik em wel kloppen en ergens snap ik precies wat je bedoelt...

De "zang" blijft! }:|
Het is droog signaal met wat vocoder bijgemixt om het wat rauwer te laten klinken. Misschien dat ik nog wel iets met de zang ga doen, maar ik vind het er persoonlijk wel goed in passen, dus hij blijft!

Verder moet ik nog wat aan de mix doen. De bassdrum (uit de Drumstation) heeft niet genoeg punch in het midden en de HH (uit DS en 707) worden weggeduwd zodra de bassdrum binnenkomt. Verkeerde compressie. Heb nog veel te leren.

Verder commentaar, feedback, whatever is welkom! :biertje:

Back