Marktplaats..wel in Antwerpen ophalen .
http://muziek.marktplaats.nl/soundmodules/57490582-roland-jd-990-soundmodule.html?
http://muziek.marktplaats.nl/soundmodules/57490582-roland-jd-990-soundmodule.html?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bakOrigineel geplaatst door Flexby
Yep, ik ben zelf te lui om heen en weer te rijden...en België...tjsa. altijd een risico hè?
Misschien is die JD990 wel een lokkertje en zit je voor je het weet opgesloten in een kelder![]()
Origineel geplaatst door Flexby
Yep, ik ben zelf te lui om heen en weer te rijden...en België...tjsa. altijd een risico hè?
Misschien is die JD990 wel een lokkertje en zit je voor je het weet opgesloten in een kelder![]()

Origineel geplaatst door kefkekeyser
Wat hebben jullie hier tegen België?!
Als die synth komt halen in Antwerpen, kan je eens een echt Belgisch biertje drinken (wedde dat je daarna vindt dat jullie bier kattepis is)...![]()

Origineel geplaatst door Flexby

Origineel geplaatst door sander
Das een koopie.
)Origineel geplaatst door Mike Philco
Ik heb er twee te koop.
Totaal heb ik er zes maar mijn rack's zitten te vol en ik gebruik ze toch niet allemaal tegelijk.
toch dus wel een jd800 in doosje
is een jd 800 nou beetje te vergelijken met een timbrrale jx8p ; want de jx heeft ook iets digies,....
in de analoge zin van t woord.....zeg maar
mooie tapijten/strings warm en toch nice controlled [dco] voor 180.- eu these days
hebter ondertussen 2 gehad mooie sound en ok toesen board ,...
ik heb altijd een jd 800 gezien as tog meer digi dan analoog synth
terwijl die digi is en analoog feel heeft
en de price tegenwoordiig ronde 450a550 hoefjet niet voorte laten ,..eg mooie bak
dus de jd990 is een erg ok xpanderd ...hmhmhmhm
prijzen ...mike ...?
is een jd 800 nou beetje te vergelijken met een timbrrale jx8p ; want de jx heeft ook iets digies,....
in de analoge zin van t woord.....zeg maar
mooie tapijten/strings warm en toch nice controlled [dco] voor 180.- eu these days
hebter ondertussen 2 gehad mooie sound en ok toesen board ,...
ik heb altijd een jd 800 gezien as tog meer digi dan analoog synth
terwijl die digi is en analoog feel heeft
en de price tegenwoordiig ronde 450a550 hoefjet niet voorte laten ,..eg mooie bak
dus de jd990 is een erg ok xpanderd ...hmhmhmhm
prijzen ...mike ...?