• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te koop] Juno 2 + PG300 + EV5

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dit goedje is alleen als set te koop zeker? anders wil ik die pg300 wel (maarja wieniet?)

Ik heb wel interesse. Ben nu ff weg dus ik contact morgen wel als je het goed vind?

edit:

1000 maal sorry, blijk toch een beetje in financiele crisis te zitten, sorry voor mijn loze reply. Succes verder

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door _lun0r_
/edit/ laat maar ik heb net 1 gewonnen op ebay :)

Tijdens het grote prijzencircus?

Volgens mij is hij al lang weg. Ik had ook al gereageerd, maar was net te laat. Als de persoon die voor mij was hem niet zou kopen, zou ik het horen en ik heb niets gehoord, dus ga ik er vanuit dat hij verkocht is.

Yep hij was dus al verkocht :(

lock.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back