Ik zoek homepage ruimte

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sander

_
Ik zoek veel ruimte voor m'n diverse homepages.
Ik wil er wel voor betalen, want met die gratis providers is er altijd wel weer wat.

Dus iemand een suggestie voor een goedkopee provider met snelle servers en ftp toegang.

Sander
p.s. als je echt een goede gratis provider weet die aan de volgende eisen voldoet is het ook goed:

grote realaudio bestanden:2-6 MB
ftp toegang
support voor direct linking vanuit andere sites.

Ik wil niet betalen voor een domein naam. Mag gewoon en rot link zijn, als de server maar goed is. Ik gebruik alleen de ruimte voor bestanden. De homepage zelf staat al op een ander adres.

Ik ga vanavond op aanraden van sh101 nog effe naar Lycos.nl kijken.

kan je niet van je eigen computer een server maken? geen gezeik meer van providers e.d. zoals Lycos.

bij no ip. als je 24 u per dag online bent is dat makkelijk zat. je HD is je limiet! nadeel natuurlijk dat je computer 24 u per dag aan staat.

Dat is een idee maar zou je bijvoorbeeld je eigen domeinnaam mogen verzinnen zonder te betalen als die naam nog niet door zo'n domeinregistratie geval is vastgelegd???

bij no ip kan je je domeinnaam verzinnen, maar er komt altijd iets bij zoals bijv. DonaldDuckje.noip.com of DonaldDuckje.hopto.org, dus DonaldDuckje.com kan niet.

als je zo'n gratis domeinnaam hebt, kan je een freeware server installeren en die herkent het. Bij mij is het gelukt, al gebruik ik het nu niet.

maar het schijnt ook weer mogelijk te zijn om je eigen gekochte domeinnaam hier naar toe door te verwijzen, maar in mijn geval wilden de heren Lycos daarvoor geld zien.

Lycos.nl ziet er tot nu toe relax uit. Effe kijken of m'n bestanden er morgen nog staan en of het streamen goed gaat. Het uploaden gaat redelijk snel.

Origineel geplaatst door sander
Lycos.nl ziet er tot nu toe relax uit. Effe kijken of m'n bestanden er morgen nog staan en of het streamen goed gaat. Het uploaden gaat redelijk snel.

Ik kan je voorlopig wel gratis helpen. Ik heb een dedicated server in de USA met eigen DNS en een aantal domeinen, en ik heb nog wel wat diskspace en bandbreedte over. Als m'n server uit de hand loopt gaan we het wel over betaling hebben :).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back