van iMac naar mengtafel

Ton

Stamgast
heeft iemand een tip waar ik een kabel kan kopen voor verbinding iMac G4 bolletje audio-uit naar mengtafel

heb reeds een minijack>>2x jack/cinch geprobeerd maar dat lukt dus niet

Zit je stekkertje wel diep genoeg in het gaatje? :D
Nee, ff serieus, die imacjes hebben zo'n vervelend randje waardoor een hoop minijackplugjes er niet diep genoeg ingaan. Ik kwam dit probleem bij een vriend van mij tegen en heb toen gewoon met een mesje wat overtollig plastic van de plug gesneden.

Bedankt Deimos, ga ik proberen.

Maks: Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrom!!!!!!!

Origineel geplaatst door Deimos
Zit je stekkertje wel diep genoeg in het gaatje? :D
Nee, ff serieus, die imacjes hebben zo'n vervelend randje waardoor een hoop minijackplugjes er niet diep genoeg ingaan. Ik kwam dit probleem bij een vriend van mij tegen en heb toen gewoon met een mesje wat overtollig plastic van de plug gesneden.

Hoi Deimos

Heb je tip uitgeprobeerd. Heb een randje van het rubberhulsje verwijderd opdat de kern dieper in de ingang zal steken. Dit hielp inderdaad maar gaf veel geruis en gekraak.

Wat DE oplossing was: de stekeruitgang naast die van de speakers!!! Snap niet dat ik daar eerder opgekomen ben. Kan gewoon met een standaard stereo minijack.

Alles okay nu !!

Bedankt voor jullie bijdragen

Back