Zit je stekkertje wel diep genoeg in het gaatje?
Nee, ff serieus, die imacjes hebben zo'n vervelend randje waardoor een hoop minijackplugjes er niet diep genoeg ingaan. Ik kwam dit probleem bij een vriend van mij tegen en heb toen gewoon met een mesje wat overtollig plastic van de plug gesneden.
Origineel geplaatst door Deimos Zit je stekkertje wel diep genoeg in het gaatje?
Nee, ff serieus, die imacjes hebben zo'n vervelend randje waardoor een hoop minijackplugjes er niet diep genoeg ingaan. Ik kwam dit probleem bij een vriend van mij tegen en heb toen gewoon met een mesje wat overtollig plastic van de plug gesneden.
Heb je tip uitgeprobeerd. Heb een randje van het rubberhulsje verwijderd opdat de kern dieper in de ingang zal steken. Dit hielp inderdaad maar gaf veel geruis en gekraak.
Wat DE oplossing was: de stekeruitgang naast die van de speakers!!! Snap niet dat ik daar eerder opgekomen ben. Kan gewoon met een standaard stereo minijack.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.