• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TB303 DEVILFISH

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
na lang wikken en wegen nu de knoop doorgehakt!

Te koop (evt. te ruil):
TB303 Devilfish, nummer 086, versie 2.01, zonder midi of memory mod, met blauwe (perfect) werkende ledjes.
Modificatie datum october 2001. Done by Robin Whittle the man himself (wie anders zou je zeggen?) Optisch geen 100% maar de functies werken allemaal naar behoren!

Reden verkoop/ruil:
Met de waarde van de 303Devilfish kan ik mn studio veel completer maken.
Heb de 303DF via ebay vanuit UK gekocht in september 2005 voor hetzelfde bedrag.

VASTE PRIJS --> € 1.800,- (+verzend-, verzekeringskosten voor de koper!)
Incl. een Boss PSA (9v 200mA) = nog geen half jaar oud, kopie TB303 manual (niet ingebonden) en 303Devilfish manual

Ruildeals, mits goed werkend (uitsluitend analoog/modulair) :
- (dot.com/doepffer/Buchla etc) modular system met min. 2x VCO, 2x ADSR, LFO, S/H, sequencer, etc.
- Teisco 110f
- Ibanez UE400
- Korg MS20
- Sherman FB
- Pollard Syndrum
- Spectralis (twijfel nog een beetje hierover)
- evt. andere ruildeals worden in overweging genomen (reactie volgt via PB)

Uiteraard bij ruildeals uitgaan van gelijkwaardige ruil + evt. bijbetaling (indien noodzakelijk!)

Foto's zal ik vanavond posten...
is op afspraak spelend te zien/horen in Rotterdam
(is niet de bedoeling om open huis te houden omdat men zo nodig es een DF gevoeld moet hebben!)
--> met andere woorden: Is uitsluitend voor de serieuze koper bedoeld!

ps. Zal ook een directbuy advertentie op E-bay zetten

Tis niet de mooiste fotorepportage ooit die ik heb gemaakt...

ik krijg de foto's niet kleiner dan de max. toegestane grootte.. kan ze nu niet uploaden

FOTO's 303DF op aanvraag!

--> Tis trouwens versie 2.1c en niet 2.01 wat ik eerder vermelde.

ps. Wat kinderachtig om één ster (SLECHTE VERKOPER) op de advertentie te geven. Als je kritiek op mn advertentie of op mij persoonlijk heb stuur dan een PB'tje hierover. Als ik gebakken lucht heb verkocht heb ik dit zeker geprobeerd dit financieel recht te trekken. Ik zie het niet als vete maar tis wel jammer dat het op een anonieme manier gebeurt. Wat wel als iemand de #%* op je heeft en het structureel doet?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back