sms303
WHAT UR WATCHIN'?!?!
na lang wikken en wegen nu de knoop doorgehakt!
Te koop (evt. te ruil):
TB303 Devilfish, nummer 086, versie 2.01, zonder midi of memory mod, met blauwe (perfect) werkende ledjes.
Modificatie datum october 2001. Done by Robin Whittle the man himself (wie anders zou je zeggen?) Optisch geen 100% maar de functies werken allemaal naar behoren!
Reden verkoop/ruil:
Met de waarde van de 303Devilfish kan ik mn studio veel completer maken.
Heb de 303DF via ebay vanuit UK gekocht in september 2005 voor hetzelfde bedrag.
VASTE PRIJS --> € 1.800,- (+verzend-, verzekeringskosten voor de koper!)
Incl. een Boss PSA (9v 200mA) = nog geen half jaar oud, kopie TB303 manual (niet ingebonden) en 303Devilfish manual
Ruildeals, mits goed werkend (uitsluitend analoog/modulair) :
- (dot.com/doepffer/Buchla etc) modular system met min. 2x VCO, 2x ADSR, LFO, S/H, sequencer, etc.
- Teisco 110f
- Ibanez UE400
- Korg MS20
- Sherman FB
- Pollard Syndrum
- Spectralis (twijfel nog een beetje hierover)
- evt. andere ruildeals worden in overweging genomen (reactie volgt via PB)
Uiteraard bij ruildeals uitgaan van gelijkwaardige ruil + evt. bijbetaling (indien noodzakelijk!)
Foto's zal ik vanavond posten...
is op afspraak spelend te zien/horen in Rotterdam
(is niet de bedoeling om open huis te houden omdat men zo nodig es een DF gevoeld moet hebben!)
--> met andere woorden: Is uitsluitend voor de serieuze koper bedoeld!
ps. Zal ook een directbuy advertentie op E-bay zetten
Te koop (evt. te ruil):
TB303 Devilfish, nummer 086, versie 2.01, zonder midi of memory mod, met blauwe (perfect) werkende ledjes.
Modificatie datum october 2001. Done by Robin Whittle the man himself (wie anders zou je zeggen?) Optisch geen 100% maar de functies werken allemaal naar behoren!
Reden verkoop/ruil:
Met de waarde van de 303Devilfish kan ik mn studio veel completer maken.
Heb de 303DF via ebay vanuit UK gekocht in september 2005 voor hetzelfde bedrag.
VASTE PRIJS --> € 1.800,- (+verzend-, verzekeringskosten voor de koper!)
Incl. een Boss PSA (9v 200mA) = nog geen half jaar oud, kopie TB303 manual (niet ingebonden) en 303Devilfish manual
Ruildeals, mits goed werkend (uitsluitend analoog/modulair) :
- (dot.com/doepffer/Buchla etc) modular system met min. 2x VCO, 2x ADSR, LFO, S/H, sequencer, etc.
- Teisco 110f
- Ibanez UE400
- Korg MS20
- Sherman FB
- Pollard Syndrum
- Spectralis (twijfel nog een beetje hierover)
- evt. andere ruildeals worden in overweging genomen (reactie volgt via PB)
Uiteraard bij ruildeals uitgaan van gelijkwaardige ruil + evt. bijbetaling (indien noodzakelijk!)
Foto's zal ik vanavond posten...
is op afspraak spelend te zien/horen in Rotterdam
(is niet de bedoeling om open huis te houden omdat men zo nodig es een DF gevoeld moet hebben!)
--> met andere woorden: Is uitsluitend voor de serieuze koper bedoeld!
ps. Zal ook een directbuy advertentie op E-bay zetten