Smackos live in Amsterdam 4 nov

ben benieuwd.

edit: voor de duidelijkheid, ik ben niet benieuwd of m.u.f.f. mag, maar ik ben benieuwd naar wat Dhr. Smackulator uit z'n apparaten gaat halen. Yeah. Bring It On, etc.

succes vandaag!

Wat een suffe muf club...nuja die club zelf is wel leuk (erg oke locatie en aardige lui die daar werken) maar die mensen die daar komen....:bekdicht: ;) :D Zal wel Amsterdam stylo zijn ofzo.

uber hippe crowd kijk mij nou eens....

zulk volk? zonnebrillen brigade??

Origineel geplaatst door smackos
Wat een suffe muf club...nuja die club zelf is wel leuk (erg oke locatie en aardige lui die daar werken) maar die mensen die daar komen....:bekdicht: ;) :D Zal wel Amsterdam stylo zijn ofzo.

Ik had dat ook toen ik daar speelde .
Mensen van de club echt super aardig .. leuke tent .. maar het publiek stond me echt aan te kijken van wat is die gast nou aan het doen .

top! wat voor gear ga je gebruiken?
Ikzelf ben ook aan een ambient/soundtrack set aan t werken..

Ow dat was zaterdag, de gear was een Korg Microkorg plus Clavia Modular plus een Yamaha SQ70 plus een Evans Echopet analoge delay.

:frons: Amsterdam zuigt!

Hoop in ieder geval dat je 't zelf wel leuk gehad hebt met optreden :D

Precies wat je zegt: Club 11 is echt een drama qua sfeer. Ondanks de inderdaad vette locatie heb ik meestal het gevoel dat ik op een of ander ICT bedrijfsuitje terecht ben gekomen. Ik kom er dus niet meer. Lijkt me rot om voor zo'n publiek te moeten optreden.

Origineel geplaatst door smackos

zien en gezien worden, altijd hetzelfde verhaal in a'dam.

maar ik mocht wel van mijn ouders, maar lag het weekend plat met griep, dus helaas niet in staat geweest te koemn.

enig feest dat los gaat is rauw maar dat trek ik over het algemeen niet muziek technisch.
de rest is altijd mat in 11...jammer want lokatie zelf is prima.

Wat een suffe muf club...nuja die club zelf is wel leuk (erg oke locatie en aardige lui die daar werken) maar die mensen die daar komen.... Zal wel Amsterdam stylo zijn ofzo.

Was de muziek misschien kut of zo?

Origineel geplaatst door Zoidsity
:frons: Amsterdam zuigt!

Hoop in ieder geval dat je 't zelf wel leuk gehad hebt met optreden :D

Bullshit ..
Ik vaak genoeg in Amsterdam gespeeld dat het dak eraf ging .. jij hebt ook wel eens op een leuk feestje in Amsterdam gespeeld Danny Smack . Iig die twee van ons ;)

Origineel geplaatst door Zaaz
Precies wat je zegt: Club 11 is echt een drama qua sfeer. Ondanks de inderdaad vette locatie heb ik meestal het gevoel dat ik op een of ander ICT bedrijfsuitje terecht ben gekomen. Ik kom er dus niet meer. Lijkt me rot om voor zo'n publiek te moeten optreden.

eindeeeelijk mensen die het me eens zijn. 8~ Ik kom zelf uit mokum en vanaf de start van club 11 heb ik het echt helemaal niets gevonden (en ik heb t geprobeerd).. geen sfeer, mensen gaan niet los (en dat lijkt af en toe wel zo als de zaal vol is, maar als je goed kijkt zie je dat mensen niet echt dansen). En dat ligt dus NIET aan de djs etc. die zijn vaak top.

ennuh, dat van t bedrijfsuitje klopt wel, heb er zelf ook een aantal daar gehad .hehe

overigens is het dus NIET iets typisch amsterdams, dat vind ik echt te makkelijk. in studio80 en de wat vagere tenten is het prima toeven :biertje:

De smackos hoort in vervallen kraakpanden en donkere krappe kelders thuis, niet in zulke hippe soho clubs.

Back