akai

deins

ADEMDUIF
Ik heb er al veel over gevonden met de zoekfunctie maar kom er toch niet helemaal uit;

akai cd's converteren naar .wav.
De programma's zoals cdxtract en chicken trans. zijn allemaal behoorlijk prijzig.

Ik las ook hier over het gratis "exconverter" programma.

ik heb hem al geïnstallerd maar hoe kan ik die cd nu converteren als de cd-rom hem niet herkend?
Als je in het programma de "source " moet aanklikken vanaf de D: drive (cdrom) krijg ik gewoon de melding dat ik er een cd moet in doen, maar die zit er al in, maar die herkend hij niet, maar daarom wil ik hem juist converteren.... toch?

ik zal wel iets over het hoofd zien....

Niemand ervaring met dit programma?

de volledige naam is dacht ik ExtremeSampleConverter, er stond op dit forum een link naar het gratis programma.

maar ik kom er dus niet uit......

want hoe kan ik iets converteren wat dus niet door de discdrive herkent wordt en niet geladen kan worden in het converteerprogramma?

Of is het gewoon een hele domme vraag? =)

Laatst gewijzigd:
als het al eerder besproken is hoor ik het ook graag hoor, maar ik kon het iig. niet vinden met de zoekfunctie.

Behalve dan het topic met de link zelf........

bij extreme sampleconverter 3
menu source format --> autodetect cd --> *juiste drive kiezen*
dan opent ie vanzelf

menu destination format -->*kies het formaat dat je wilt*

maare extreme sampleconvert is niet gratis hoor!

Nee het is de demo,
het programma komt van hun eigen site dus dat zit wel goed.
wat het verschil dan is tussen de demo en het programma zelf weet ik niet.
volgens hun zitten er geen restricties aan de demo.

Het is trouwens gelukt!!! bedankt voor dat :okdan:

Het enige is dat waneer je op convert drukt je een naam kan geven aan het mapje waar het in moet komen maar hij heeft de samples niet in mapjes geplaatst maar gewoon los verspreid...........
mischien dat dat een ding van de demo-versie is? :confused:

In ieder geval ben ik een stuk verder geholpen!

Back