Release TDK019 acidcore/tekno

G

Guest

Guest
Hoi,

Over een paar dagen is TDK019 klaar.
De nummers zijn door mij gemaakt in m'n analoge kruipkelder.
De plaat is gemasterd en gesneden door Alchemy Mastering in Londen en geperst door Record Industry in Haarlem op 160 grams vinyl.
Wij gaan de hoezen nog zelf zeefdrukken, leuk klusje trouwens om dit 800 keer te doen.....

Hier kan je de ongemasterde versies luisteren en het artwork bekijken.

tdk records

Groeten Bruce

Gruwlijke plaat hoor. petje diep af ( ben zelf 808 verslaafde:) )

een brandende vraag :

Waarom laat je het masteren -
wat zijn de veschillen met jouw eigen master ?
wat zijn de kosten ?

( kwli Tesla 4 doen maar ben er nog niet helemaal uit hoe :)

will

Goeie plaat Bruce , Geen knaakies om hem te kopen elke cent prop ik in de studio maar ik vind hem erg goed.:mega:

Heej,

Erg leuk om te lezen dat jullie hem goed vinden...

@david, *D

@will, laat hem masteren omdat ik vind dat als je direct bij record industry laat snijden het niet mooi klinkt (doffig). Deze man mastert en snijd en zorgt er dus voor dat de laquer strak en vol klinkt. Het kost mij 180 pond (heb een leuke prijsafspraak) nieuwe klanten betalen meer, weet niet hoeveel...dus als je wilt laten masteren kan je het wel via mij doen..pm maar.

@rombraz, goed plan om al je geld in de studio te stoppen.....doe ik ook....

Origineel geplaatst door brz
Heej,

Erg leuk om te lezen dat jullie hem goed vinden...

@david, *D

@will, laat hem masteren omdat ik vind dat als je direct bij record industry laat snijden het niet mooi klinkt (doffig). Deze man mastert en snijd en zorgt er dus voor dat de laquer strak en vol klinkt. Het kost mij 180 pond (heb een leuke prijsafspraak) nieuwe klanten betalen meer, weet niet hoeveel...dus als je wilt laten masteren kan je het wel via mij doen..pm maar.

@rombraz, goed plan om al je geld in de studio te stoppen.....doe ik ook....

onze releases zelf gemasterd, op CD-r naar RI gestuurd, resultaat op vinyl klonk echt hetzelfde als het origineel....als er al verschil was kon je dat niet op high-end monitors horen

Dat heb je dan goed gedaan......

Mijn plaat is net opgehaald bij Record Industry en hij klinkt erg goed. Ik dus ook blij:)

grtzzzzRbier

compl 4 ya

ben nie soo meer met system sound bezig herken toch wel ,..beetje oerhollandse system sound
veel leuke dingetje [precussie met div delay timing enso ] ...toch wel redlijk veel variaty in de plaat

luistert nu de a kant
:engel:
ben eigenlijk wel benieuwd naar kitlistje ,...??? - is T met sampler de drums gedaan
hoorteveel variatie vast niet uit de drumdoos zelf en met cubase/ soft sequencer of sequenced met mpc/ofzoiets

iig ritme tov is ok in volume mixed belangrijk voor grote sound kilowatt
heber thuis nog wels handje van toch te veel bass en ritme down te pitchen ,...

luistert nu naar de b - begint lekkerder
doet me denken aan byna 10 jaar terug beetje labworks ,/ droppbass sound ...
kan de ouwere sound wel waarderen

schrikme afentoe dood 8D watk hoor op een feesie tegen 8 uur sochtends !!!

defenatly b kant = betert ...lekker zegmaar
ok dan BRZ
b kant had wat meer variatie in gemogen ,...en de flange te continue

butt hey its ++++ commentzzzz
:okdan:

De drums komen uit 606/808/909/pearl syncussion met fx's en de kick uit freedomfuckers komt uit de spectralis. Ben dus de hele tijd live alles aan het aansturen gewoon ouderwets met de hand dus:)
Synthgeluiden zijn een dot com modulair een doepfer a-100 modulair een 101 en een 303, op de tb na allemaal gesequenced met de spectralis. De solid sonar track is echt een mix nummer........

grtzz Bruce

Vergelijkbare discussies

Back