en nog meer van de importeur
en nog meer van de importeur
En nog een reactie van de importeur, met een verzoek:
"Van mij mag je dat posten op het forum. Je kan eventueel ook vragen dat mensen die problemen hebben, het volgende zouden moeten laten weten zodat ik zelf wat research kan doen en indien nodig deze informatie ook naar Japan kan sturen voor verder onderzoek.
1/ bij welk soort handeling krijg je een foutmelding, bij "transmit" of "receive" (of allebei).
2/ krijg je alleen bij transfer van "All Data" een foutmelding of ook bij "Global Data" of "Program memory"
3/ krijg je de foutmelding ook als je de "connection port auto detect" functie uitschakelt en in KP3 Editor > preferences > midi in op KP-3 (pad) en midi out op KP-3 (Sound) zet ?
4/ zijn er andere programma's actief als je de KP-3 editor gebruikt, zo ja, welke. Als je deze programma's afsluit, blijft de foutmelding?
4/ basis computer specificaties zoals processor, snelheid, ram, versie besturingssysteem, ...
extra voor MAX OSX gebruikers :
*/ herkent de Audio/MIDI configuratie (in folder Programma's > Hulpprogramma's) de KP3 volledig ?
extra voor Windows XP gebruikers :
*/ is de laatste KORG USB-MIDI driver geïnstalleerd (1.08.01 die normaal bij KP-3 CD bijgeleverd is) ?
Ik weet dat het best wel wat is om allemaal uit te testen, maar anders is het met de natte vinger en zo kunnen we natuurlijk niet beginnen zoeken waar het probleem zich eventueel zou kunnen bevinden."
Link naar de importeur:
Voerman