juno 106 slider control in osx

zoek eens op een matrix1000. geweldige bak met 1000 presets (waarvan 200 programmeerbaar zijn) ideaal voor pads, strings. ook degelijke bassen en leads mee te maken. fijne bak. dco's maar goedkoop. 200-250 euro.

Ik geloof dat er voor de juno zeker (logic) environments te vinde zijn! Als je parameters (BV Release time) edit tussen de noten door hoor je natuurlijk geen stapjes.....

De matrix is echter wat moeilijker, aangezien daar geen 20 maar >100 te editten parameters op zitten......

Ik heb dan oook nog geen editor voor osx eten te vinden die dit alllemaal aan kan...

Van alle editors die ik heb geprobeerd kan geneen de modulatie matrix bv aanspreken....

weet iemand een werkende editor die dit kan ik heb echt al heel erg veel geprobeerd. Of ligt het aan dat ik een matrix6R heb een geen 1000 ?

Het rare is op os9 kon sounddiver dit nog maar op de osx versie werkt het niet meer... .. ook geen support meer door emagic want dat bestaat nie meer. (Voor de rest ben ik grote fan van de apple overname.....)

Hopelijk jaag ik nu geen PC gebruikers tegen me in t harnas..... want ja ik weet t op de PC kun je je matrix ongetwijfeld wel zonder problemen editten...;{

zelfde probleem hier. editor voor macosx is niet te vinden.toch gewoon een oude pc aanschaffen?

Grrrrr! Ja ik heb t idee dat t gewoon te doen moet zijn aleen wil niemand er de moeite voor nemen.... including me.... ik wil gewoon muziek maken. Misschien toch maar midiquest of Unisyn aanschaffen? heeft iemand hier daar ervaring mee?

Op school (muziektechnologie) heb ik zelf een editor gebouwd vor de TX81z het is gewoon te doen dus, Gewoon de sysex implementatie doorploegen en uren bouwen...

Misschien gewoon aleen de functies die in andere editors niet werken........

Matrix/MAC users verenigt u!

Origineel geplaatst door ch9527
zoek eens op een matrix1000. geweldige bak met 1000 presets (waarvan 200 programmeerbaar zijn) ideaal voor pads, strings. ook degelijke bassen en leads mee te maken. fijne bak. dco's maar goedkoop. 200-250 euro.

thanks voor de tip, ik ben al op jacht naar eentje :okdan:

Back