Heya! Iemand heeft mij aan Wikipedia toegevoegd...

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Was laatst de stats van m'n pagina aan het checken en zag dat er hits binnenkomen via http://en.wikipedia.org/wiki/Yawgmoth Onderaan de tekst staat een link naar mijn site.
Nu zie ik dat je de edits op een onderwerp kan vinden, maar ik kan niet vinden wie mij heeft toegevoegd. Hoe zou dat wel kunnen?

O,ja vindt het wel grappig dat iemand m'n site überhaubt gevonden heeft en dan nog aan Wikepedia heeft toegevoegd. :D :D

Laatst gewijzigd:
Hey een magic kaart? 'k Heb nog kilo's van die dingen thuis liggen. Van de winter op een koude avond maar es alles uitzoeken :)

-C-

:confused: Dit krijg ik als ik jouw link open:

Yawgmoth.
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Wikipedia does not have an article with this exact name. Please search for Yawgmoth. in Wikipedia to check for alternative titles or spellings.

Start the Yawgmoth. article or add a request for it.
Search for "Yawgmoth." in existing articles.
Look for "Yawgmoth." in Wiktionary, our sister dictionary project.
Look for "Yawgmoth." in the Wikimedia Commons, our repository for free images, music, sound, and video.
Look for pages within Wikipedia linking to this article.

--------------------------------------------------------------------------------
If you expected a page to be here, and it is not, the page may not yet be visible due to a delay in updating the database, or it may have been deleted. (See the criteria for speedy deletion for some possible reasons). Try the purge function, check the deletion log and/or the deletion discussion page, and wait a few minutes before attempting to recreate this page.

--------------------------------------------------------------------------------

Wikipedia is not an advertising service. Promotional articles about yourself, your friends, your company or products; or articles written as part of a marketing or promotional campaign, may be deleted in accordance with our deletion policies. For more information, see Wikipedia:Spam.

Origineel geplaatst door Camiel Toe
:confused: Dit krijg ik als ik jouw link open:

Denk dat dat komt omdat Etaoin er net een verandering in heeft gezet.

Origineel geplaatst door C738
Hey een magic kaart? 'k Heb nog kilo's van die dingen thuis liggen. Van de winter op een koude avond maar es alles uitzoeken :)

-C-

Mhhh kunnen we een SF noord MtG battle houden :)

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Denk dat dat komt omdat Etaoin er net een verandering in heeft gezet.
Nope, je moet even de punt achter "Yawgmoth" uit de url halen.

Ik vind trouwens de term 'band' een behoorlijk ruime benaming voor een soloartiest, of mag die kleine van jou ondertussen al meezingen? ;)

Back