• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Oberheim]Matrix 1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
oberheim_matrix1000.jpg

Perfecte staat, de zwarte uitvoering.

350 eurotjes, prijs = vast

Wordt overigens niet verstuurd. Ik heb m'n andere Matrix 1000 aan een DSF lid gestuurd en HEEL goed ingepakt en toch kwam het beestje met een los display-glaasje aan. Ik neem dus geen enkel risico, en hij kan alleen afgehaald worden in Diemen (vlakbij Amsterdam).

En das niet duur ga maar naar ebay.de naar muziek en dan zoek machine oberheim :D

Mag ik hem nog even onder de aandacht brengen:

- 6 stemmen (DCO's)
- matrix-modulatie
- warme Oberheim sound
- in 1 keer 999 analoge sounds in je setup erbij
- je kunt er tot 6 op elkaar stapelen om hem tot 36 stemmig polyfoon te maken (ik heb het met twee M1000's geprobeerd, en het werkt nog ook!)
- met diverse PC editors prima te editen

meer info op vintagesynth.com

Diverse gebruikers-reviews

Jajaja wrijf het er nog maar een keer in.

Dinsdag weet ik meer.....

Nou wat Mike zegt klopt hoor...
Ik heb er hier al jaren 4 staan met een M6, en het is onwaarschijnlijk. Mensen vragen heel dikwijls hoe ik aan mijn 'vette warme strings' kom of hoe ik die waanzinnige arppegio's maak. 4 M1000's in cascade of in layer en polyfone unison is ook nie mis...hahahahahaha en al dat moois kan je leuk pannen op de mixer, whooohahahaha.
Je mag stellen dat je de sound van de M12 krijgt met tssn de 4 a 6 stuks M1000, alleen heb je geen 49 maar slecht (ahum) 29 modulatie mogelijkheden.
Maar ik wou em kope Mike! Je mag anderen niet te slim maken joh!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back