[Kyropios] Eerste album - gratis download.

BananaWorld

Addicted to Music
Na lange tijd heb ik dus eindelijk een aantal nummers af en om het maar wat uit de 'underground' sfeer a.k.a. mijn slaapkamer te halen heb ik er maar een Cd-hoesje bij gemaakt en al mijn nummers op internet gezet.

Al met al ben ik er redelijk tevreden mee. Het was behoorlijk wat werk, maar het maken van een heel album is zeker de moeite waard.

Het adres voor download is:
www.kyropios.com (ga naar de tracks sectie)

Mocht je hem downloaden dan wordt een klein commentaartje in deze thread erg door mij op prijs gesteld.

M.v.g.
BananaWorld a.k.a. Kyropios
front_small.jpg

Hoi,

Ik heb even naar je muziek geluisterd en word er niet echt warm van.
Het is wat mij betreft iets te saai en simpel.

Neem bijvoorbeeld Temple of Love, als ik het goed hoor bestaat dat nummer uit G,D#,F en weer terug naar G.
En dat is het dan. En dan doe je bij Deliver Joy weer precies het zelfde :confused:
Soul Alive..C,G#,F,A#,C is eigenlijk ook bijna het zelfde.

Opzich kan dat allemaal prima natuurlijk, maar dan verwacht je toch meer spanning in de percussie of opbouw.
Of een melodie die daar overheen loopt. Geluiden vind ik ook niet bijster orgineel.

Ben nu wat van je aan het downloaden, ben benieuwd....

Over je website, er staan veel schrijffouten in....ff nalopen en verbeteren..

grtzzRb

Vreemd, alle downloads geven een foutmelding...Heb er een stuk of drie geprobeerd....

Er zaten idd redelijk wat fouten in en heb de meeste verbeterd. Ik sas misschien wat haastig bij het up-daten van mijn website. Normaal gesproken neem ik altijd wel de tijd om het na te lezen.

De downloads werken bij mij wel goed, dus daar kan ik helaas niets aan veranderen.

leuk maar niet mijn stijl... te veel 909 achtige dingetjes, vind het allemaal wat voorspelbaar. maar dit is mijn persoonlijke smaak, de kwaliteit is dik in orde. heb er nu 3 geluisterd en alledrie waren ze goed van opbouw maar niet zo spectaculair.

gewoon lekker mee door gaan.

ach, je moet er van houden he?

bliepbliep

Heej Banana,

Heb je 'cd' even binnengetrokken en beluisterd en ach, aangezien ik niet de beroerdste ben zal ik ook nog wat commentaar geven :D

Allereerst vind ik de geluidskwaliteit goed opzich. Qua arrangement heb ik een paar opmerkingen eigenlijk.

Het lijkt of de tracks af&toe niet helemaal vloeiend lopen; er zit bijv. in o.a. track 5 op 2:47 en track 9 op 2:22 een kleine hapering als ik 'm hier op m'n pc-tje afspeel, en dat had ik bij een paar andere tracks ook een beetje (of iig die indruk had ik). Of dit aan de pc ligt weet ik niet eigenlijk, maar goed..

Verder vind ik door het gebruik van redelijk vaak dezelfde soort geluidjes een aantal tracks nogal opelkaar lijken. Of dit de bedoeling was weet ik natuurlijk niet, maar zelf hou ik wel van wat variatie op een CD (tenzij je een soort lange mix/track maakt en in delen knipt als nummers).

Ik vind 't altijd een beetje apart om kritiek te geven op iemands project of CD waar ie veel tijd en moeite in heeft gestoken, maar aan de andere kant als je het alleen maar van kritiek van familie en/of vrienden moet hebben (wat verbazend genoeg over 't algemeen vaak alleen maar positief is :D)...

Ik vind 't ZEKER niet slecht, ofzo! Dus trek m'n kritiek niet teveel aan (als je dat al zou doen..).

O ja, misschien een idee om ook wat studiopics op je site te zetten? :eureka:

:biertje: grtz!!

Ik heb goldensun beluisterd, niet naar mijn smaak ( maar, ja)
De bass vind ik wat lomp en drukkend :)

(ik zal nog een paar tracks beluisteren)

Vind het wel jammer dat mensen altijd gaan zeuren bij dit soort CD releases.

Vind de geluiden mooi. Zelf ben ik meer een 808 man. :)

:D Pfff fuse, normaal gesproken begin JIJ te zeuren over opnamekwaliteit, etc.

Ik neem aan dat Banana wel door de kritiek heenprikt en eruit filtert wat smaakgerelateerd is en wat misschien tips zijn.

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Pfff fuse, normaal gesproken begin JIJ te zeuren over opnamekwaliteit, etc.
Niet zeuren maar opmerkingen maken om anderen proberen te helpen.

:engel: Net als mijn opmerkingen dus.

:biertje: Fijn dat er nog meer behulpzame personen op 't forum zijn!

Alvast bedankt voor het luisteren. :)

Ik weet ook dat mijn muziek nog niet perfect is, maar naar mijn mening kan je het beter een keer toegankelijk maken voor iedereen zodat mensen er hun mening over kunnen geven. Dit helpt mijn muziek alleen maar beter worden (althans, daar ga ik maar vanuit).

Dus voel je vrij om wat te posten in deze thread, ik kan tegen een stootje. :)

Origineel geplaatst door fuse
Niet zeuren maar opmerkingen maken om anderen proberen te helpen.

wat je zeurt ben je zelf :Z . . . .

Back