• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Boss]GT-5 multi-effect

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Misschien een verdwaalde gitarist of een experimentele toetsenist interesse?

GT-5_small.jpg

Echt een slagschip van een effectenbak, heel gaaf maar ik speel te weinig gitaar dus hij ligt hier stof te vangen (figuurlijk, want ik stof alles keurig af).

330 euro

Die GT5 is echt vetjes hoor mensen en ook prima geschikt om je synths van weirde fx te voorzien !!!

Origineel geplaatst door murphi
Die GT5 is echt vetjes hoor mensen en ook prima geschikt om je synths van weirde fx te voorzien !!!

Niet alleen 'weirde' FX trouwens, de chorus mag de naam Boss/Roland hebben, de phaser en flanger zijn zeer okay en de delay is ook heel bruikbaar. Bovendien kun je van alles en nog wat in je effecten realtime aansturen met het expressiepedaal.

Trouwens, het is eigenlijk ook een beetje een synthesizer. Je kunt namelijk je gitaar gebruiken om synthsounds in dit apparaat te triggeren. Je moet alleen niet te snel spelen want dat houd 'ie niet bij :).

BamBam, bedankt voor de tip. Ik laat hem hier nog even zweven en als hij dan nog niet verkocht is zet ik hem op gitaarnet.

wat ik heel erg leuk vind aan die bak is als je het effect arpeggio gebruikt en je jast en drukke drum&bass ofzo doorheen dat je dan noisy deathmetal eruit krijgt :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back