[dreamhouse] Hypnotisma Final

prayer

oRgANiC DreAmS
eindelijk is het zover.. Ik heb het deuntje Hypnotisma vandaag eens goed bekeken en ben ermee aan de slag gegaan.. Het uiteindelijke resultaat is naar mijn mening beter als ik zelf had verwacht, ik heb de oude bass er helemaal uitgehaald en een nieuwe basslijn ingespeeld.. sjek it.. graag feedback zoveel mogelijk als het kan :L

hier is de link : http://Twin-x.com/fileboard/upload/Hypnotisma_(192) (final).mp3

putting mood into music is the most difficult part of producing music..

l8tr :bekdicht:

dit is vaag...

ik zou toch zweren dat meer mensen hadden gerplied nadat ik deze had gepost.. al mijn replies zijn verdwenen...

why is that???

:confused:

volgens mij is er iets fout gegaan

nou hier voor degene die deze nog niet hadden gehoord hier nog een keertje de LINK

l8tr

:L

Klinkt lekker

Al herken ik hier en daar wel wat mindere dingetjes: die plucked is volgens mij van Fruityloops, niet waar? :) die sound is niet zo lekker imho.

Ook de kick vind ik niet in het geheel passen... Hij is een beetje te ruw. Er mag van mij een iets softere, rondere kick onder. :)

Maar over het algemeen een aardige track, dat zeker.

//Paul - Octagen

Idd leuk nummer. Vind het met die pluck eigenlijk wel meevallen, dat brengt juist wat leven in het nummer. Zonder die pluck zou hij erg saai zijn denk ik. Voor de rest zou ik meer aandacht besteden aan de beats, ze klinken nog een beetje grof, in de zin van vers uit de drumcomputer. Iets meer compressie dus en wat meer dingetjes/bliebjes ter ondersteuning van de hihats.

Ik gebruik nooit fruity loops. Al mijn muziek maak ik met Jeskola Buzz Tracker. Verder ik ben het mee eens dat de percussie een beetje saai en te ruw is, dat is ook een van de dingen waar ik in het algemeen het meeste moeite mee heb..
Bedankt voor je feedback..

greetz

8)

Back