• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK - Roland SH-101

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Resonance

Turn up the reso!
Met pijn in t hart verkoop ik mn SH, heb deze een kleine maand geleden gekocht samen met een kleine mengert, met als reden de tijd een beetje te kunnen doden aangezien ik een aantal weken moest wachten op de levertijd van een nieuwe mengert.. Had me voorgenomen t kleine mixertje + de SH weer te verkopen als ik mn nieuwe mixer in huis had
t heeft uiteindelijk toch wat langer geduurd omdat ik de SH een hele vette synth vind, helaas zijn er wat andere dingen die ik dringender nodig heb om mn studiootje wat kompleter te maken, daarnaast staat de SH hier ook nog eens in de weg..

Technisch: 100%, geen gekraak onder de schuiven of andere problemen die je kan bedenken.. tip top dus
Optisch: 95%, zoals je ziet, ziet ie er nog heel mooi uit maar aan de onderkant in een hoekje is een lichte beschadiging.

de beschadiging is maar 2 cm breed dus t valt hardstikke mee en er is niks van te zien als je op de synth bezig bent, ook als je er live mee gaat zal niemand t zien.. vraag me niet hoe dit gekomen is, t beestje is al 23 jaar oud en t zat er al toen ik m kocht..

Ik heb een bod van 400 euro gekregen van iemand..
aangezien ik een richtprijs moet opgeven hier begin ik maar met 500

evt. (in)ruil met bijbetaling van een kant als t nodig is, is mogelijk

Zoekende naar Emu Samplers (Ultra reeks liefst goed uitgebreidt)
Compressors

woon je niet in de buurt of komt t slecht uit: gratis verzending is mogelijk (aangetekend en verzekerd)

2vl0gh1.jpg

4hjloo8.jpg

SH is tot volgende week gereserveerd en zo goed als geruild..

nog even een opheldering.. ik had een bod voor 400 euro.. aangezien ik benieuwd was of er nog mensen waren die heel graag een SH zouden willen hebben (de liefhebber zou er zo 500 voor betalen ik iig wel) had ik 500 als ruime richtprijs gegeven.. omdat je hier op t forum nou eenmaal een richtprijs moet geven en wat dat betreft had ik misschien beter een richtprijs van een miljoen moeten geven en gewoon goed duidelijk gemaakt hebben dat er geboden mocht worden :)

nou jah, iig bedankt voor de vrolijke sterretjes naast mn thread :)

de sh is zo goed als pleite mocht je nog interesse hebben kijk dan volgende week ff naar deze thread en stuur ff geen pbtjes meer (wegens ruimte gebrek in mn inbox)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back