[Hardcore Snippet] Facts of Life - Say this with me

Leendert

Gedeactiveerd account
Kleine snippet.

Duur: 1.17
Naam: Say this with me
Artiest: Facts of Life
Uitleg: Ik wou iets nieuws, dus deed ik een poging. Er kwam dit uit, thats it. Wil weten of ik het wel redelijk heb gedaan en wat er wel niet anders kan. :okdan:

yep .. je kick klinkt best lekker en wat nog belangrijker is, hij blijft zich goed houden door de snippet heen..
de rest van de mix klinkt ook goed :)

ik vind hem tof,

ik hou wel van dit soort stukjes

:okdan:

Ik ben verbaasd, echt! Altijd word ik een beetje in de zijk genomen en nu is het gewoon een keer wel een beetje goed en ik was er ook sirrieus blij mee maar dat was ik altijd wel.

Bedankt voor deze prachtige ochtend! :D

Hey Prof! ;)

Naja, hardstikke bedankt ook jij! Ik zal eens kijken voor de hihats sinds ik de mixing al weer flink heb aangepast en verder aan het werken ben met 't nummer. :D

Groeten! :doei:

als t ff niet meer wil, ga dan niet net als je kicks er op blijven hameren ..
leg t ff opzij, anders verneuk je t en dat zou zonde zijn ..

maar goed, we horen t wel als t af is.. ben erg benieuwd, t klinkt veel belovend :biertje:

haha ja, vroeger deed ik dit wel nu af en toe anders. Meestal niet met fruityloops files. Zal ik maar doen voort! :D

Origineel geplaatst door Leendert
Haha, mja. I'll keep it in mind. If I forget this, tell me again! :okdan:

meestal is t dan te laat :)

save gewoon je project in verschillende versies, dan kun je ook zelf eens terug luisteren :)

Zo net even beluisterd :) Vind het persoonlijk niet goed , de intro is vet tot het moment dat die irritante hihat & vaag bouncede bassdrum erin komt . Daarna is het echt zwaar :r Ik zou daar echt aan werken als ik jou was .

Back