ensoniq oex-6sr

falafelbiels

Learning to wiggle
mensen,

ik zag bij cashconverters aan de nieuwe binnenweg (en dat is in Rotterdam) een Ensoniq oex-6sr liggen voor 40 piek. Toen ik een ASR-10 had heb ik me wezeloos gezocht naar dat ding, tevergeefs.
grijp uw kans ASR-bezitters. ze hebben geen idee wat het voor iets is overigens, maak daar gebruik van zou ik zeggen. op de prijssticker staat zoiets als audio-video modulator of zoiets!

volgens mij hoorde hij trouwens bij die ASR-10 van mij want die kwam nou ik erover nadenk uit die zelfde cashconverters. heeft die expander gewoon in het magazijn liggen rotten en ik maar zoeken...

Is een output expander. Krijg je 6 extra individuele outputs. Audio videomodulator ? Waarschijnlijk de reden waarom -ie daar zo lang gelegen heeft !

heb nog effe geinformeerd maar er was iemand die hem moest hebben .. :D

De reden dat ie daar zo lang heeft gelegen is omdat ze daar vreselijke nono's zijn. De ASR-10 die erbij hoorde daar vroegen ze 125 piek voor en de Yamaha YS-100 die ze nu aanbieden daar vragen ze 200 piek voor. En da's pas 1 voorbeeld. Die mensen doen echt maar wat, gebruik dat!

Origineel geplaatst door falafelbiels
De reden dat ie daar zo lang heeft gelegen is omdat ze daar vreselijke nono's zijn. De ASR-10 die erbij hoorde daar vroegen ze 125 piek voor en de Yamaha YS-100 die ze nu aanbieden daar vragen ze 200 piek voor. En da's pas 1 voorbeeld. Die mensen doen echt maar wat, gebruik dat!

125 is niet echt veel ! heb jij nog die expander opgepikt ? hoorde dat de flatkabel openlag of zoiets namelijk

Origineel geplaatst door vinnieq
Testen in de winkel dan en niet pas thuis !

Ja dan zullen ze wel opkijken hoe jij hun AUDIO/VIDEO-MANIPULATOR op een piano aansluit.

Origineel geplaatst door MadR
125 is niet echt veel ! heb jij nog die expander opgepikt ? hoorde dat de flatkabel openlag of zoiets namelijk

Ik heb die ASR-10 niet meer, dusssssss....

ook geen oex6sr nodig.

En anders heb ik er ook nog wel een liggen, maar ik bied hem niet actief te koop aan, moderator.

Back