xcess
Nieuwkomer
Ik heb sinds 2 weken het nieuwe Cakewalk Sonar 6 gekocht in de winkel / via school.
compleet met handleiding, ect ect...
Deze heb ik al helemaal doorgespit, alleen ik kom er gewoon niet uit.
Ik zit telkens methet probleem, dat er een vertraging opkomt.
Dus audiospoor 1 is bv, mijn muziek, dat ik al volledig heb klaargemaakt op mijn Tyros2 'keyboard'
Zodra ik echter audiospoor 2 wil gaan recorden, gaat het wel goed.
alleen na afloop bij het beluisteren is echter mijn autotrack 2 later dan mijn audiotrack 1
Het meest leuke komt nog, ik moet voor school voor morgen iets af hebben... dus dat gaat niet lukken op deze manier.
Gelukkig heb ik wel al mijn muziek af, en hoef ik alleen noog maar op spoor2 / 3'n zang lijn te maken
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, ik weet bijna 100% zeker dat het alleen 'n setting is in de audio console van Cakewalk.
btw, nog ff mijn SystemSpecs.
p4 3.6Ghz
Kingston 2048mb intern ram.
SoundBlaster Audigy 2ZS
Gebruik in de lijn in een Yamaha O1V Digital
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
Naja, Heb ut inmiddels al gevonden...
REcord Cache heb ik wat omhoog geschroefd, probleem is nu opgelost.
compleet met handleiding, ect ect...
Deze heb ik al helemaal doorgespit, alleen ik kom er gewoon niet uit.
Ik zit telkens methet probleem, dat er een vertraging opkomt.
Dus audiospoor 1 is bv, mijn muziek, dat ik al volledig heb klaargemaakt op mijn Tyros2 'keyboard'
Zodra ik echter audiospoor 2 wil gaan recorden, gaat het wel goed.
alleen na afloop bij het beluisteren is echter mijn autotrack 2 later dan mijn audiotrack 1
Het meest leuke komt nog, ik moet voor school voor morgen iets af hebben... dus dat gaat niet lukken op deze manier.
Gelukkig heb ik wel al mijn muziek af, en hoef ik alleen noog maar op spoor2 / 3'n zang lijn te maken
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, ik weet bijna 100% zeker dat het alleen 'n setting is in de audio console van Cakewalk.
btw, nog ff mijn SystemSpecs.
p4 3.6Ghz
Kingston 2048mb intern ram.
SoundBlaster Audigy 2ZS
Gebruik in de lijn in een Yamaha O1V Digital
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
Naja, Heb ut inmiddels al gevonden...
REcord Cache heb ik wat omhoog geschroefd, probleem is nu opgelost.
Laatst gewijzigd: