Serge Wave X

Ik vind deze fragmentjes nou niet heel bijzonder maar dat komt misschien ook omdat ik het momenteel over echt crappy boxen luister! toch wel aardig psychedelisch nog

heb je ook een voorbeeldje van een melodietje door de wave multiplier ofzo iets meer iets wat je ook echt in een track zou kunnen gebruiken ofzo.

ik vind de seq-008 best lekker maar het klinkt gewoon alsof het helemaal kapot gefilterd wordt... ik snap de meerwaarde van die wave multiplier nog niet helemaal.

Niet bedoelt als aanval ofzo. Ik probeer ook alleen maar te begrijpen wat de meerwaarde van het apparaat nou precies is t.o.v. een brute filterbank ofzo.
Ik hoor het lijntje gewoon op een paar verschillende toonhoogtes met resonantie worden afgespeelt ofzoiets
maarja ik ben ook geen sound expert ofzo :)

Origineel geplaatst door HEXAGON
Melodietje ?

hier 2 scheursequences met de waveX op onze nieuwe M-Electroworks modules,in de underground techno stijl,melodietjes zijn hier niet van toepassing,daarvoor zijn er pianos en sound canvas toestanden...

http://rapidshare.com/files/3365541/M-works.rar.html

Dit red mijn Waldorf pulse misschien ook nog wel. ik hoor ook niet wat er nou zo mega aan is?
Hexagon, waar moeten we op letten?

allee jongens toch ik moet hier toch geen sweep direct van een vco posten opdat je het verschil zou horen niet? of wel?

in de sequence hoor je het niet als je het niet gewoon bent ,maar in die eerste 2 demos hoor je toch de harmonischen die verspringen zeker hoger en hoger ik denk dat die er 7 of 8 aankan.

ken je een andere analoge module die het zo goed kan?,ik atm niet..

allee 2 more demos.

elk 2 statische sine waveform frequenties eerst pure en dan door de wave,en ik doe een manuele sweep

here we go: http://rapidshare.com/files/3388446/wavexx.rar.html

aiaiai,de serge eigenaars op dit forum gaan niet blij zijn als ze weer negatieve feedback horen over hun xtra duur aangekocht stuff :D

Origineel geplaatst door Jena_mu6
mmm..........Hier zal ik wel op afgeslacht gaan worden, maar ik vind de doepfer wavemultiplier module aardig in de buurt komen.

als het die is dat ze van in de beginne hebben uitgebracht,sorry maak heeft er niets mee te zien...

okeej dan! die pure sines tegenover door de serge heen daardaar hoor ik het wel goed :) thanks!

maar ik heb niet echt vergelijkings materiaal ofzo

tijd voor mensen om samples te posten van hun wavemultipliers en te vergelijken :)

Origineel geplaatst door Jena_mu6
mmm..........Hier zal ik wel op afgeslacht gaan worden, maar ik vind de doepfer wavemultiplier module aardig in de buurt komen.

A-137 is naar mijn mening iidd een erg mooie module.
Ik zelf vind een (zuivere) sinus als input nog steeds de meest zinnige resutaten opleveren

Maar hebben we het hier nu over de serge WVX van Bananalogue.com ?

Back