3 tracks...

cadra

il pesce dello stimolante
gewoon benieuwd wat jullie van mijn materiaal vinden... het is geen commerciele trance of iets in die richting, gewoon mn eigen soort herrie... dus... deze 3 tracks vormen een e.p. die eigenlijk nog niet uitgebracht is, maar wel afzonderlijk op het net staan.. ik hoor het graag! :)

1. gateway - http://www.exploitation.nl/exploitation/gettrack.asp?tracknr=311

2. forlorn - http://www.exploitation.nl/exploitation/gettrack.asp?tracknr=356

3. lucifer - http://www.exploitation.nl/exploitation/gettrack.asp?tracknr=375

oh en alvast bedankt voor iedere feedback :D

Wel veel uit het Zilveren 'VHS' Bakkie met knoppen
Maar verder wel oke :)

dat had ik kunnen raden.. hm nee ik heb geen echte 303, maar een mam mb33mkII... erg fijn apparaatje..
ik weet dat ik er nogal veel mee doe, maar daar zijn deze tracks ook een e.p. voor met z'n drietjes :D

Klinkt in elk geval overtuigend die MAM (had ik niet verwacht) ik werk zelf alleen met Software en heb dan de Virtuele (Rebirth) schijnt volgens een 303 kenner toch 1 van de beste Emulaties te zijn (Harald De Kinderen van de Acid Junkies vertelde me dat)

Vette shit!

1ste track: Klinkt very goa! lekker eenvoudig... niet helemaal mijn soort muziek denk ik... maar zeker lekker muziek.
2de track: de kick is iets mis mee volgens mij? kick klinkt niet goed... geluidjes zijn ok, eerste melodietje klinkt wat dof. bij 5.45 klinkt de melodie stoer, alleen iets maakt het rommelig?
3de track: Lang, erg lang, maar niet vervelend, leuke melodietjes. Kick is ok... weer lekker goa... luisterd goed weg. beste van de 3 in mijn oren.

thanks voor deze feedback allemaal :D

><i: die kick in de 2e track is een beetje overdriven, want daar had ik zin in... :P op zich was het mijn bedoeling zo, maar die track is wel het meest rommelig van de 3, ook door die kick. en de melodie wordt wel een beetje weggedrukt door al het andere geweld (ik moet ook nodig een compressor aanschaffen)... ik kan je geen ongelijk geven.

kevin: de mb33 heerst! :D persoonlijk vind ik rebirth best tegenvallen, maar ik heb dan ook niet bepaald veel met software... (niet meer althans) het liefst zou ik natuurlijk een echte hebben... *zucht*

Origineel geplaatst door cadra
thanks voor deze feedback allemaal :D

><i: die kick in de 2e track is een beetje overdriven, want daar had ik zin in... :P op zich was het mijn bedoeling zo, maar die track is wel het meest rommelig van de 3, ook door die kick. en de melodie wordt wel een beetje weggedrukt door al het andere geweld (ik moet ook nodig een compressor aanschaffen)... ik kan je geen ongelijk geven.

kevin: de mb33 heerst! :D persoonlijk vind ik rebirth best tegenvallen, maar ik heb dan ook niet bepaald veel met software... (niet meer althans) het liefst zou ik natuurlijk een echte hebben... *zucht*

Klint in elk geval zeer overtuigend de MAM maar hij past mooi in je producties en ga zo door (Sorry Barry Stevens)

Back