AOS deze mag je niet missen

trash

Ouwe rot
De alchamists of sound documentaire.
Als je je eens wat meer wil verdiepen in vroegere electronische muziek waardoor weer vanalles door onstaan is.
Cut and paste tot de max

Hier te downloaden in 2 versies, de wmv en de 700 mb avi.
KLIK
Geniet ze

Laatst gewijzigd:
Echt vet.
Lijkt wel dat ze met die tape deden wat je ook met trackers kan doen.

Prachtig, dat 'stoffige' geluid van die tracks voor school tv... of die clip met die kerncentrale...
Dat gedoe met die vent op de achtergrond vind ik jammer genoeg wel een beetje gekunsteld, leidt nogal af.

Origineel geplaatst door 6 trak
"alchemists"... "the ever watchful eye"... "room 13"... :bekdicht:

ordo.gif

Origineel geplaatst door Hanz
Prachtig, dat 'stoffige' geluid van die tracks voor school tv... of die clip met die kerncentrale...
Dat gedoe met die vent op de achtergrond vind ik jammer genoeg wel een beetje gekunsteld, leidt nogal af.

Vond het wel wat mystieks hebben.

erg vet !! die chick ( delia ?) was wel erg cool met haar dr who soundscapes .. aanrader !

Vooral het tweede stuk vind ik ook erg gaaf, vanaf het moment dat de voltage controlled spullen hun intrede doen. Eerst de Moog spullen, later zie je in het filmpje hoe er een dikke Yamaha CS-80 staat in de studio samen met z'n mono broertje, de SY-2.
Zowiezo leuk gearspotten in dat filmpje. Naast de EMS Synthi VCS die een paar keer voorbij komt zie je op een gegeven moment 2 Blonder-Tongue Audio Baton's, zo ongeveer de allereerste EQ.

Back