remi v
Stamgast
hallo
ben remi v en ben eigenlijk net begonnen met produceren zal even vlug vertellen wat ik allemaal aan aparatuur heb: amiga 1200 met 10 mb geheugen met sampler en met protracker
2 keer technics 1200 sl mk 2
ecler hak 320 battle mixer
denon djm 100 battle mixer
amd 2600+ pc met 256 mb geheugen (weet het erg weinig)
m-audio delta 44 geluidskaart
m-audio axiom 49 midi controller
setje behringer truth 2031p monitors
vestax qfo
ik heb sindskort abelton live op de pc staan weet nog niet hoe die helemaal werkt maar dat komt goed
ik heb net mn eerste synth gekocht (helaas nog niet binnen) via ebay namelijk de mks 50
mijn volgende uitbreiding wordt een vette analoge mixer welke wet ik nog niet
mijn stylen die ik wil gaan maken is tekno drum n bazz terror en nog meer soorten hardere muziek stijlen daarnaast zit ik ook in een funk band als scratch dj (weet het totaal anders dan de andere stylen hierboven)
ik wil later ook dingen als funk en hip hop en accoustische dingen gaan doen
heeft iemasnd tips suggesties of aandere suggesties die mij hulpzaam zijn GRAAG!!!!!!!!!!
ik zou wat tips willen hebben van de mks 50 omdat ik nog nooit met hardware heb gewerkt
ben remi v en ben eigenlijk net begonnen met produceren zal even vlug vertellen wat ik allemaal aan aparatuur heb: amiga 1200 met 10 mb geheugen met sampler en met protracker
2 keer technics 1200 sl mk 2
ecler hak 320 battle mixer
denon djm 100 battle mixer
amd 2600+ pc met 256 mb geheugen (weet het erg weinig)
m-audio delta 44 geluidskaart
m-audio axiom 49 midi controller
setje behringer truth 2031p monitors
vestax qfo
ik heb sindskort abelton live op de pc staan weet nog niet hoe die helemaal werkt maar dat komt goed
ik heb net mn eerste synth gekocht (helaas nog niet binnen) via ebay namelijk de mks 50
mijn volgende uitbreiding wordt een vette analoge mixer welke wet ik nog niet
mijn stylen die ik wil gaan maken is tekno drum n bazz terror en nog meer soorten hardere muziek stijlen daarnaast zit ik ook in een funk band als scratch dj (weet het totaal anders dan de andere stylen hierboven)
ik wil later ook dingen als funk en hip hop en accoustische dingen gaan doen
heeft iemasnd tips suggesties of aandere suggesties die mij hulpzaam zijn GRAAG!!!!!!!!!!
ik zou wat tips willen hebben van de mks 50 omdat ik nog nooit met hardware heb gewerkt

dus we klunnen weer flink aan de slag 
welkom hoor!