[materiele blijdschap] weeeeeeeeeeeeee!!!!

h3retic

blub
Ik heb net mn JP8080 :luv: opgehaald *stuiter*, mn eerste (echte) synth (als ik die Roland E35 niet meetel) Begin nu ook een (klein) gearlistje te krijgen *trots* :)

Roland E35
Roland JP8080
EMU ESI 2000 + turbokit

ehtmmm... ja, blij dus *stuiter* sorry voor het verspillen van uw aller tijd, moest t ff kwijt...

-TR-

Laatst gewijzigd:
OW YEAH!!! *purrrrrrrrr*

ik nok em nu naar huis, 3x keer raden wat ik ga doen!! :D :D :D

De poes te eten geven? :confused:

Hehe Roland E-35, dat was mijn eerste keyboard. Er stond op "intelligent synthesizer" ik vraag me nog steeds af wat ze daar mee bedoelden...
Xou 'm meteen wegdoen en van de opbrengst een fatsoenlijk midikeyboard kopen.

Hahahaha, ken dat gevoel. Mijn Triton-tje was ook kicken toen ik hem kreeg (uhm, kocht dus, ze geven ze helaas niet gratis weg).
Veel plezier ermee!
Eric

Origineel geplaatst door fuse
De poes te eten geven? :confused:

Close but no cigar ;) mn fret eten geven.... en dan nu... lekker knoppies draaien :duivels:

Origineel geplaatst door Bahamut
Hehe Roland E-35, dat was mijn eerste keyboard. Er stond op "intelligent synthesizer" ik vraag me nog steeds af wat ze daar mee bedoelden...
Xou 'm meteen wegdoen en van de opbrengst een fatsoenlijk midikeyboard kopen.

Geen slecht idee, was het niet dat ik die bak live gebruik als controller en hij me wel goed bevalt door zn formaat en goed past op de stand die voor me is ge-last... :) liever een iets lompere kast dan een priegel midikeyboardje ;)

Heeee! Troy! Jij ook hier? Ik heb zo het vermoeden dat je tot deze keuze bent gekomen na mijn enthousiaste verhalen over deze bak. of ben ik nu abuis? :)

Hi Pjotr, dat heeft deels wel meegeteld ja, en inderdaad, ik ben ook alweer geruime tijd hier op dit wel zeer informatieve medium aanwezig :)

Ik denk dat ik nu maar ga slapen, morgen weer een happy tweaking day, ben een beetje door de manual heen aan het racen... Zeer informatief 8D en damn.... wat en geile bak is het :halleluja ik = blij persoontje

Back