• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

02r te koop (ja alweer)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EDP

elke dag pannekoeken
ok daar is ie weer.
door op het laatste moment afhaken van de koper. (weer opnieuw te koop)

02r V2

incl.
meterbrug
adatkaart
houtenzijpanelen

tja wat kan ik er verder over vertellen?
hij heeft altijd binnen gestaan. (rookvrij) zit echt geen krasje op.

gewoon een vette tafel. gaat er uit omdat hij een beetje overkill voor mij is.

staat ook op mp, interface, ebay, en ik heb hem geloof ik op nog een paar sites gezet, voor 3750€

ik kan voor vaste dsf'ers misschien wel een leuk prijsje maken als je voor me danst :)

Ruilen voor een 01v?

Hoef je nix bij te betalen! ;)

Dan wil ik ook nog wel dansen.
Maar of jij dat wilt.......... :D

Origineel geplaatst door fuse
Ruilen voor een 01v?

Hoef je nix bij te betalen! ;)

Dan wil ik ook nog wel dansen.
Maar of jij dat wilt.......... :D

ik heb nog zitten denken om weer terug te gaan naar een 01v maar ik wil eigenlijk helemaal geen mengtafel meer.

maaruh wil je toch nog voor me dansen?:)

Wat wil je dan, een controller surface?

Of toch last krijgen van RSI?
(geen geintje)

ik zit idd te denken aan een logic control setje. iig gebruik ik de muis erg weinig, ik hem me zelf aan geleerd om zoveel mogelijk dingen met het toetsenbord te doen. en dat lukt me nu aardig. ovewral zijn wel toetscombinaties voor

maar zo'n logic control is niet echt een prioriteit ik zie het wel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back