handleiding / manual Lassence Ventury II

der is nooit echt een handleiding gemaakt geweest ,enkel een blad papier,maar heb ik niet meer,je kan veel te weten komen met de revieuw op sos der van,en als je echt iets niet weet vraag het maar aan mij dan,ik ken het toestel vanbinnen en vanbuiten (ook de ictjes die der in zitten waar alles er van afgeschraap is....

:P )

Ik zal in m'n backups zoeken naar de handleiding van het apparaat aangezien ik de verdeler was van de synth. Met een beetje geluk heb ik er nog een kopijtje van in PDF formaat.

Origineel geplaatst door HEXAGON
der is nooit echt een handleiding gemaakt geweest ,enkel een blad papier,maar heb ik niet meer,je kan veel te weten komen met de revieuw op sos der van,en als je echt iets niet weet vraag het maar aan mij dan,ik ken het toestel vanbinnen en vanbuiten (ook de ictjes die der in zitten waar alles er van afgeschraap is....

:P )

afgeschraapt ? vertel !

Tja, da's een verhaal apart aangezien de maker destijds geen geld had voor een patent of productregistratie. Hij heeft van alle ICtjes destijds de markeringen verwijderd en op die manier geprobeerd het copieren tegen te gaan.

Er bestaat wel degelijk een handleiding van 6 bladzijden, met wat geluk heb je die vanavond.

Redelijk grappige manual vind ik zelf. Uiteindelijk is de bak zo non-conformistisch dat een manual weinig toegevoegde waarde heeft. Elke unit klonk anders door de manuele instellingen en reageerde soms ook anders op signalen.

Back