• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

A880 + MKS50 + K4r + RY30 + MAB-303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arthur Dent

Nieuwkomer
Ik heb het volgende te koop:

Kawai K4r: 130 euro
In prima staat inclusief een custom rackmount die door de vorige eigenaar op een nette wijze is aangebracht. Software versie 1.2, de oude dus. Of dit een voordeel of nadeel is weet ik niet. Bij de 1.2 versie kun je het filter op een ranzige manier oversturen. Ik kan je garanderen dat als je dat live zou doen je je gehele publiek, inclusief jezelf, een ernstige gehoorbeschadiging toebrengt. Dus nee, niet doen.

Deze module moet het vooral hebben van zijn heerlijke digitale, doch analoog klinkende, filter. Befaamd apparaat voor soundscapes. Je moet dus alleen niet teveel resonantie gebruiken ;)

Roland A880 midipatchbay. 100 euro
In sublieme staat. Niks op aan te merken. Niet van nieuw te onderscheiden.

Roland MKS-50: 120 euro
Outputs wat losjes, hier en daar een klein krasje. Display en frontpaneel zo goed als krasloos. Voor 120 euris heb je dan toegang tot alle klassieke hardcore sounds (Dominator etc). Geen geld, toch?

Will Systems MAB-303: 120 euro.
Extreem obscuur 303 emulatortje. Hoe vaak kom je deze nou tegen? Echt analoog en dat is te merken. Werkt prima. De resonance knop kraakt wat maar dat is vermoedelijk wel op te lossen door hem wat te onstoffen zeg maar. Ook hier geen adaptor bijgeleverd.

Voor meer info zie:

http://www.qfo.nl/studio/will_systems_mab-303.php

Yamaha RY30 drumcomputer + zeldzame Soul and Dance uitbreiding: 130 euro
Behoorlijk bekrast en enkele pads triggeren soms dubbel. Technisch verder prima. Wordt geleverd zonder adaptor (die heb ik zelf nodig). Positief punt van deze historische sampleplayert is de hoeveelheid sounds (200 oid) en de toch wel erg dikke bassdrum (ok, 't is geen 909 maar de bassdrums zijn toch wel erg vol voor een digitaal bakkie).

Alles in 1 koop: 500 euro. Scheelt je toch weer 100 euro :)

Mocht er binnen nu en een maand oid geen koper zijn dan flikker ik alles voor onbepaalde zijn op zolder. Dus verricht een goede daad en red een synth van een treurig bestaan op een stoffige zolder.

En ja, mocht je deze spullen bekend voorkomen, dat klopt. Ik heb dit al eens een hele tijd geleden te koop aangeboden maar wegens persoonlijke problemen heb ik uiteindelijk niks kunnen verkopen. Mijn excuses nog voor een ieder die toen gereageerd had.

Versturen kan, extra kosten zijn dan voor de verkoper. Het liefst gewoon ophalen in Vaassen (vlakbij Apeldoorn). De spullen zijn uiteraard uit te proberen onder het genot van stevige koffie :koffie:

Wow, dat ging snel :)

Alles behalve de A880 is reeds gereserveerd of verkocht.

Veel interesse trouwens voor de MKS-50. Maar ja, wat wil je met zo'n prijs he :D

De A880 is nog steeds te koop voor 100 euro. Nee, lager ga ik niet. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back