welke tb-303 kloon

snorie

Stamgast
HEy :D ,

Deze vraag zal al wel honderd x gesteld zijn. Maar ik ben opzoek naar een tb-303 kloon.
Eis is wel:

- niet zelf in elkaar hoeven te zetten (echt een leek)
-acidlab ook liever niet, ik heb namelijk liever een klaviertje zoals op de tb-303 zodat je ook gelijk hoort welke noten je speelt :P.

Hebben jullie voorstellen of eventueel een link naar HET ANTWOORD.

Alvast bedankt,

snorie 8>

p.s. ik dacht zo aan rond de 300 euro. :dj:

xoxbox en anders doorsparen voor tha real thing

het 2e zou ik doen... dan weet je wat je koop en kan je ook niet teleurgesteld zijn...

Veel mensen vinden een egte TB te duur en kopen dan meerdere kloons. waardoor ze uiteindelijk veel duurder uit zijn en vele frustraties rijker

en als je een iets hoger budget heb...
hebk een Roland TB303 devilfish (serienummer 086) in de verkoop ;)

succes met je overweging

Ja, de vraag zal vast al honderd keer gesteld zijn, maar ik kwam er gewoon niet uit via de zoekfunctie.
Nee, ik zoek nu echt een kloon maar de xoxbox moet je toch zelf in elkaar zetten?

software is de beste kloon dat je je voor onder de 300 euro kan aanschaffen

en nothing beats the real thing (wens ik zelfs geen discussie meer over)

maar lees toch maar nog even wat op het forum, deze thread is behoorlijk nutteloos

Audiorealism Bassline...de beste software-kloon...zo goed dat ik m'n echte 303 verkocht heb...;)

Ja ik snap dat jullie dit behoorlijk nutteloos vinden :gaap: . Maar ik zoek gewoon een hardware kloon met de bovengenoemde eisen. De enige die daaraan voldeed was de xoxbox, maar volgens mij lukt het mij nooit hem in elkaar te solderen. Ik heb nog nooit wat gesoldeerd behalve een tank met techniek :p (vrij lang geleden).
Ik ga nog eens een keer zoeken en ik denk wel dat deze dan op slot kan.

sorry dat ik jullie kostbare tijd heb verneukt met deze nutteloze thread.

snorie 8>

Ik geef anders een behoorlijk serieus antwoord...check de demo van de Audiorealism Bassline maar eens...kan geen hardware-kloon tegen op...(en ik heb er een flink aantal gehad)...

Origineel geplaatst door dione
Ik geef anders een behoorlijk serieus antwoord...check de demo van de Audiorealism Bassline maar eens...kan geen hardware-kloon tegen op...(en ik heb er een flink aantal gehad)...

Helemaal mee eens! En ik heb ook n echte gehad..:)

Hey,

Ik heb de demo geluisterd en ik vind hem ook behoorlijk goed klinken :D, ik denk dat het een goed idee is om die in de studio aan te schaffen. Maar het probleem is dat ik hem mee wil nemen naar optredens. En aangezien ik geen laptop heb en geen laptop wil op het podium (gewoon gevoel is er niet uit te slaan). Wil ik ((((((het liefst)))))) hardware.

snorie 8>

p.s. seurieuze antwoorden hoor ik ook graag en ik bedoelde er ook niet iedereen mee. Het is ook dat ik zelf inzie dat dit topic misschien vrij onnuttig is/overkomt maar ik kom er zelf gewoon niet uit (en dus ook niet via de zoekfunctie):walker: i.i.g. bedankt :okdan:

Als je geen twee of drie linkerhanden hebt, is die xoxbox best goed in elkaar te zetten.
Koop bij Conrad.nl een soldeerbout, desoldeerpomp, wat tin, wat goedkope kitjes om te leren solderen, en je kunt gaan!

Gewoon in het diepe springen, of je vraagt iemand die hem in elkaar wilt zetten voor je... heb ik ook gedaan.. kost een fles whisky ;)

Hey bedankt :D ,

Ik denk dat ik er dan gewoon maar zelf aan ga beginnen. Vaders heeft alle spullen. Alleen begin ik wel met wat makkelijkers ik denk iets van een effectepedaaltje of zijn er nog andere suggesties :p. En dan spring ik maar in het diepe.

snorie 8>

re

re

De x0xb0x lijkt ook niet op een tb dat is echt een andere sound, ik wil er 1 puur voor de sequenser die is echt vet!,om mijn tbs mee aantesturen,

ik heb die audiorealism ook gehoord bij een maat van me ,en ik ben best anti plug-ins maar die klonk idd echt goed.

Laatst gewijzigd:
x0xb0x zie je afentoe wel voorbij komen op t forum voor 450/550 van mensen die m dus zelf inelkaar gezet hebben..

als alternatief kun je m ook iemand in elkaar laten zetten, maar die doet t natuurlijk niet gratis..

stuur boemtsjak maar ff een pbtje .. zelf heb ik dit trouwens ook eens overwogen, maar toen ik een berekening deed van de set kosten + import kosten + verzend kosten etc. + iemand betalen voor montage kwam ik op een bedrag uit waarvoor je al bijna een echte TB heb.. ik zou zeggen spaar nog even door tot 500/550 euro en ga op zoek naar een x0xb0x..

Ga naar MP en tik in het zoek veld teebee, dan druk je op enter en dan zie je thans (21-11-6) een teebee voor 240

Origineel geplaatst door dennisb
Ga naar MP en tik in het zoek veld teebee, dan druk je op enter en dan zie je thans (21-11-6) een teebee voor 240

Je was me net voor:D

Back