krachtwerk
Ouwe rot
eeh beste mensen,
ik heb een jaar geleden een Alesis MultiMix 12FireWire gekocht en gebruik dieze sindsdien in combinatie met een powerbook en het werkt voor geen meter.
de mixer zou in principe dmv firewire als audiointerface moeten functioneren, maar na veel proberen, nieuwe drivers installeren en uiteindelijk het ding dan maar als analoge mixer te hebben gebruikt, wil ik dr vanaf.
nu dacht ik er aan om deze te verkopen en met dat geld en bijbetaling een motu ultralite of een motu traveler te kopen. ik denk dat vooral de traveler een goede keuze is omdat ik dan ook mn midiinterface aan de kant kan doen. beide zijn ook meer geschikt dan de alesis (wat een k*tding
) ivm met live optreden en buspowered.
graag hoor ik jullie meningen, maak ik een goede keuze.. welke motu is de beste optie (er hangen nu ook 2 andere laptops aan mijn mixer) en het belangrijkste: ik heb dan toch geen mixer meer nodig? of..?
of zie ik iets over het hoofd, zijn er betere oplossingen??
alvast reuze bedankt

ik heb een jaar geleden een Alesis MultiMix 12FireWire gekocht en gebruik dieze sindsdien in combinatie met een powerbook en het werkt voor geen meter.
de mixer zou in principe dmv firewire als audiointerface moeten functioneren, maar na veel proberen, nieuwe drivers installeren en uiteindelijk het ding dan maar als analoge mixer te hebben gebruikt, wil ik dr vanaf.
nu dacht ik er aan om deze te verkopen en met dat geld en bijbetaling een motu ultralite of een motu traveler te kopen. ik denk dat vooral de traveler een goede keuze is omdat ik dan ook mn midiinterface aan de kant kan doen. beide zijn ook meer geschikt dan de alesis (wat een k*tding
) ivm met live optreden en buspowered.graag hoor ik jullie meningen, maak ik een goede keuze.. welke motu is de beste optie (er hangen nu ook 2 andere laptops aan mijn mixer) en het belangrijkste: ik heb dan toch geen mixer meer nodig? of..?
of zie ik iets over het hoofd, zijn er betere oplossingen??
alvast reuze bedankt

Laatst gewijzigd: