Dag Lieve Mensen

Geintje moet kunnen ja. Ik vermaak me wel! Je moet jezelf niet al te serieus nemen, als je dat doet gaat het de verkeerde kant op.. Dus LANG LEVE DE LOL!

greetingz Frans!

Okay dit loopt echt helemaal uit de hand.

Okay dit loopt echt helemaal uit de hand.

Oké

Frans = Ronald Meij.

Ik ben werkzaam als engineer voor een bedrijf dat heet Focus.
Verder werk ik ook bij Cut & Clear Mastering als engineer & producer.

Ik werk voornamelijk als Live engineer voor diverse opdrachtgevers , Maar mijn goal is om zoveel mogenlijk actief te zijn in de mastering sector.

Dit frans gebeuren was gewoon een grap jongens maar er zijn helaas mensen die alles veels te serious nemen. En dat is jammer want een glimlach en een traan daar gaat mijn ... van staan. Pfff sorrie ik kan het soms niet laten om slap te luillen.

Oké wat maak ik . voornamelijk house tracks , en waar werk ik mee , zelf heb ik thuis een pulsar systeem met wat extra gear.

Maar ik werk voornamelijk in de studio van Cut & Clear omdat de eigenaar een goede vriend van mij is en ik alle ruimte krijg om daar productie's te maken. Dus gear genoeg alleen nog wat spare time om mijn productie's af te krijgen want mijn werkrooster laat het de afgelopen maanden niet toe om even lekker te gaan zitten en iets af te maken.

Wat voor spullen gebruiken we ? , Tja een beetje alles wat er te krijgen is momenteel ( dit zeg ik niet om op te scheppen ) ik heb producties gehoord uit een mpc3000 die vetter klinken als een productie uit een top notch studio dus staar je niet blind op mensen met veel spullen.

Ik ga maar weer eens want ik moet een video afstellen bij een kennis hahaha... voor de dude's die zich op hun pikkie getrapt voelen om het frans bauer gebeuren.... dan moet ik mijn verontschuldigingen aanbieden..... maar dat doe ik dus mooi niet .... go fuck yourself saaie pieten !!!

hahaha .. voor al die wel konden lachen.. das mooi want lachen is gezond... en dat is een uitspraak van bassie en adriaan en die zullen wel weten wat humor is.

gegroet heren .... en dames.

Ronald Meij

maar...maar.. dat betekend dus dat je niet de eche frans bent...

mijn wereld stort nu echt helemaal in...

maar hopen dan dat Marianne Weber zich spoedig komt aanmelden hier

Echt wel, dat is de grondlegger van de ijshockeyschaats !

Origineel geplaatst door krz

:D :D

:D :D

Aha, vandaar dat de puck zwart is?
Of was de meneer in kwestie geen oostenrijker?

Maar Roland, zonde dat je geen tijd hebt voor je eigen muziek. Wat een hondebaan zeg! En dat je dat pikt! Dat je dan nog tijd hebt voor onzin op het DFS. ;)

ps als die gast een Philips video had gehad kon dat apparaat zich zelf instellen. Want goed spul dat Philips. :D

Re: Okay dit loopt echt helemaal uit de hand.

Re: Okay dit loopt echt helemaal uit de hand.

Origineel geplaatst door FRANS BAUWER

Oké wat maak ik . voornamelijk house tracks , en waar werk ik mee , zelf heb ik thuis een pulsar systeem met wat extra gear.

Dan hoop ik voor je buren dat die ook in zo'n wagen wonen

Ik wilde bijna lekker hard gaan replyen op deze thread, elleboog dr in enzo weet je wel... maar toen zag ik dat het een thread van meer dan 3 jaar oud is.

Dus... weet je wat ik daarop zeg?

Frank BOEIÛH!

-C-

Origineel geplaatst door 6 trak
zeker, do not insult Lorne! 8)

I don't intent to. Lorne rules :D

Adama out.....

Is dat nu niet Edward James "Miami Vice" Olmos?

Back