Dag Lieve Mensen

Origineel geplaatst door mono-poly
ken deze clown niet verwijderd worden?
als dit frans is ben ik osama bin laden

Ah! We hebben 'm! IP adres doorgeven aan de amerikanen en vet cashen!

(Wel slim gezien trouwens van Osama dat Frans hier de boel voor het lapje probeert te houden)

Ej, die Frans isn'ne rare zeg!

Mej z'n allen 'n pintje vatten en een bietje gezellig kleppen eh!?

Jammie, het is weer smullen voor de enige echte ramptoerist van het Forum! Boor mekaar de grond in jongens!:duivels:
Kostelijk!

mensen, neem het leven met een korrel zout, of een heel pak...
Morgen loop je onder de drum en ben je zo plat als een 5 eurocent - een klein beetje muntje en heb je geen leven gehad..
Muziek = entertainment, entertainment = lol
het leven is veels te serieus... gaat heen en vermaakt Uzelf!!

ow.. Frans (ik mag toch frans zeggen mijnheer bouwer... btw... familie van BOB?? bob de bouwer) die nieuwe single met die latin girls... geef je credircard nummer maar dan zorg ik wel dat het geld word afgeschreven ok ???

Laatst gewijzigd:
ik kan toch niet anders zeggen dat gasbeton blokken gewoon makkelijk zijn te verwerken. je kan er snel mooie afschijdingen me maken. maar mijn voorliefde gaat toch uit naat asfalt.

wat voor kleur asfalt EDP? Terrakleurig?

Frans....

Frans....

Leuk om zo'n jongen van het gewone volk hier te zien.....ben blij dat je altijd jezelf bent gebleven en er voor gaat.

:halleluja

I'm not worthy

Tactic

Nou, het begon leuk, maar een aantal personen verstiert de zaak nu. Verkeerde been uit bed jongens ?

Always look on the bright side .....

Paul.

Het begon helemaal niet leuk, het wordt nu pas leuk.

[OT]
Origineel geplaatst door EDP
nee yoegoslavian bordueax.

Heet dat niet gewoon bloedrood? ;)

[/OT]

Maar Frans, vertel eens wat voor muziek maak je waar mee?

hee hallo, Frans !

Wel tof, eindelijk een echt chique persoonlijkheid hier op dit forum ! Mooie gouden klokkies, altijd chique pakkies aan, leuke getoupeerde dames die smachtend aan je podium staan. en dan toch zo'n gewone jongen blijven. prachtig !

welkom, mijn held !

a-relaxed lopen doen als iemand je niet leuk vind is voor mij ook geen reden om je aardig te vinden trouwens. op dit forum trachten we normaal met elkaar om te gaan [niet wederzijds dus], het is geen GoT of TMF waar je iedereen maar zomaar af kan gaan zitten kraken of kan gaan flamen [wie begon er].
gaarne hier respect voor te hebben.

en dat is nu net wat de bejaarde leden hier van t forum aan het doen zijn. Hij maakt een geintje en jullie laten jezelf er gelijk op los doe es ff normaal.

Welkom Frans!!!

Back