Dag Lieve Mensen

F

FRANS BAUWER

Guest
Hierbij wil ik mij liefde uiten aan jullie die zo intensief bezig zijn met het maken van electronieke muziek dragers.

Ik ben zins Kort bezig met een nieuwe audiodrager : de titel van dit stuk het :

FRANS BAUWER GOES ELECTRIC BOOGIE

Dit nummer zal hele gave beetz hebben en pompende bassen en van de tsiz tsiz hihats.

Dit nummer is alleen verkrijgbaar voor echte fans zoals jullie !

Nou de groetjes aan jullie allen en uw familie.

Namens Mij en Marloes

Dikke huggies van Frans !

Dag lieve mensen !

Alleen een beetje jammer dat je je achternaam niet kan schrijven.. neppert..

Stoute Kenny

Stoute Kenny

Dag lieve Kenny

Uit respect voor anderen is het niet zo lief om iemand kenny te noemen.

Ja ik lijk heel veel op de zanger Frans Bauer , Ik geef het toe dat ik een groot fan ben en ook diverse behandelingen heb gehad om zo goed mogenlijk op hem te doen lijken.

Maar mijn achternaam kan ik helaas niet veranderen omdat ik simpelweg gewoon Frans bauwer ben de zanger van het levenslied.

Neem dit niet te serieus Kenny , het is een slapstick thats All.

Nou ga nu maar gauw met je knopjes spelen en neem maar lekker je joystick in je hand zodat je harde schijf op hol slaat.

Dag Kenny !

Frans bauwer !

ehm. ok. En wat maak je voor muziek? en Waarmee? Of kom je alleen zekere muzikanten nadoen?

Eejz, welkom en doe de groeten aan held Grad !

frans !!!

spreekt U han wellerdick nog wel eens ??
Ik ben bijna al Uw platen, alleen het vroegere werk is wat moeilijk aan te komen.
Ik heb nog wel is een keer in een vechtpartij met 2 huisvrouwen bijna de limited edition van "2 rode rozen voor jou" in mijn handen gehad maar een of andere bitch met hoge hakken sprong toen op mijn tenen zodat ik het singletje uit mijnhanden liet vallen en er een vrij forse dame van een jaar of 50 mee vandoor ging.

Zou ik niet via U deze single in mijn bezit kunnen krijgen ?
Als medeforumlid en muziekcollega is het vast wel mogelijk om er eentje te krijgen, met of zonder handtekening.

Uw grootste mannelijke fan

Jeffrey

Zijn de geruchten waar over die picture disc met jou op ene kant en Marianne Weber op de andere kant?

dag lieve mensen

dag lieve mensen

Dag lieve Fans.

De picturedisc waar u over vraagt is correct , Ik sta daar op met met lieve vriendin Marianne. Het geslachtsdeel wat u ziet op de foto is niet van mij. Ook neem ik afstand van de foto omdat Marianne niet het geslachtsdeel wilde loslaten tijdens de foto shoot.

Maar omdat haar hart op de juiste plaats zit kan ik maar 1 ding zeggen " Ze is mijn alsiebonk "..

Verder ben ik fulltime live engineer & Mastering engineer bij cut & clear mastering studio's. Met specialiteit is dance muziek mastering en Klassiek.

Voor nu wens ik u allen een tegek weekend en denk aan mij.

Een teletubbie huggy van Frans , Uw vriend voor het leven !

KOOP NU DE NIEUWE SINGLE VAN FRANS BAUWER !!!!!!!!!!!
************ FRANS GOES LATIN GIRLS **************

************ Pre Sale via Creditcard ****************

Hallo Frans, van harte welkom van mij alleszins!
Ik hoop veel kennis en ervaring van jou over te nemen.
Ik ben jammer genoeg nooit echt een fan van je geweest, laat staan dat ik ooit een nummer van je heb gehoord, maar op dit forum heb ik al zoveel goeds over je gehoord en gelezen (check de zoekfunctie!), dat ik eigenlijk fan wil worden. Hebt U een telefoonnummer van Uw Fanclub?

Kan je es geen nummer uploaden in de database? Hier wordt je altijd wijzer van alle vrienden die het beste met elkaar menen en elkaar steunen in goede en slechte tijden!

In ider geval: zorg ervoor dat je up to date blijft met de muziek die je maakt. Zo zal je nooit verdwijnen uit de gedachten van vele miljoenen trouwe fans!

Toy, toy, toy!

nick nova

PS: May the force be with you!

Dag fijne knul!

Dag fijne knul!

Fijn dat je bij ons bent gekomen Frans!

Ik heb wel zo'n idee wie je bent 8o)

Ik zoek Bassie trouwens, is die niet op avontuur met jou buizen EQ?

Heb je het laatste nieuws over onze goeie ouwe vrind Koos Alberts al gehoord?

Hij is laatst aangehouden omdat íe niet handsfree zat te bellen, heeft nu een Carkit op z'n karretje moeten plaatsen!

Ik vind overigens dat je best lijkt op Frans Bauer, die operaties waren niet voor niets! Alleen die neus he.. dat lukt dus nog steeds niet.

Wanneer ga je trouwens die Techno CD maken met Marianne Wieber?

Groetjes! :halleluja

Buizen eq

Buizen eq

Hé Man.

Ik hoop dat mijn buizen eq nog eens terug komt naar Purmerend. Maar voor nu mag hij hem wel gebruiken want ik gebruik dat ding toch niet.

Je master klonk erg goed , Al had het nog vetter gemogen naar mijn mening. maar smaak is nogal persoonlijk.

Voor de rest Moniepoliew knul uit hellevoetsluis , Sorrie dat je op je pikkie bent getrapt maar het is natuurlijk maar een joke !

Neem niet alles zereneus op want dat maakt je leven een living hell. neem alles met een knipoog en lees door de letters heen. En iedereen weet dat jij niet bin laden bent want daar ben je veels te stom voor. hahaha again een JOKE !

Zie je ... ik zit hier alleen maar omdat een aantal vrienden hier ook zitten , En de sport is om zo'n belachelijk mogenlijk naampje te verzinnen.

Kijk dat jij dit hele gebeuren nu zo serious ( op ze engels ) neemt daar heb ik helemaal geen verhaal aan, het feit dat ik weer doordraaf door dat gelul van jou is naar mijn mening al een tijdverspilling. Dus als je het niet erg vind.

Laat ons gewoon onze gang gaan , je hoeft niet te lezen wat ik schrijf , Ik zit helemaal niet op jou mening te wachten en ga niet vragen of ik verwijderd kan worden want wie denk je nou wel niet wie jij Bent.... GOD ? ? ? maby van deze forum ?

Zoek een hobby en laat ons gewoon lekker ouwehoeren ..

Thankz Makker !!! ( sarcasme - betekent dat je juist niet mijn makker bent )

Voor alle andere normale dude's ........ bedankt lieve fans !

Frans.... maar jullie mogen mij ook Ronald noemen.

Frans Bau(w)er

Frans Bau(w)er

jeetje wat een ophef..... ik weet dat het frans bauer is....
maar ik noem me op deze forum Frans Bauwer....

Okaee ander onderwerp . wat een storm hé ??

bijdehand?

bijdehand?

Origineel geplaatst door FRANS BAUWER
Zoek een hobby en laat ons gewoon lekker ouwehoeren .

Hmm check Mono's gearlist en je ziet wat zijn hobby is, van iedereen op dit forum btw,
en voor geouwehoer ga je maar naar TMF chat ofzo.

sorry liet me even gaan.

welkom [maar het scheelt niet veel...]
a-relaxed lopen doen als iemand je niet leuk vind is voor mij ook geen reden om je aardig te vinden trouwens. op dit forum trachten we normaal met elkaar om te gaan, het is geen GoT of TMF waar je iedereen maar zomaar af kan gaan zitten kraken of kan gaan flamen.
gaarne hier respect voor te hebben.

Welkom,

Maar op dat slap gezever zit ik ook niet te wachten eerlijk gezegd. En laat Mono/Poly een beetje in respect. Die jongen draagt tenminste positief bij aan de inhoud van dit forum.

Back